Väntrum Model 3 Highland
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum Model 3 Highland
Var det senaste versionen med blinkersspak och större batteriet?
Ser ju inte direkt svart ut nej
Ser ju inte direkt svart ut nej
-
vrid_i_skogen
Har beräknad leverans 4-18 december men blev tilldelad VIN i tisdags.
Brukar det gå fort efter att man blivit tilldelad en bil?
Brukar det gå fort efter att man blivit tilldelad en bil?
Samma här, fick VIN i tisdags och beräknad leverans 4 - 18 Dec.
La beställningen 11 oktober - en Long Range AWD, quicksilver
Jag är en sån där otålig person som inte ens kan vänta på en proteinpåse, nu kan jag knappt sova! Vi får hålla tummarna att Teslorna kommer innan beräknad leverans.
Ska hämta min Quicksilver på måndag, tyvärr verkar något strula med nummerplåtarna, hoppas det löser sig måndag förmiddag.
Blev tilldelad VIN igår med nytt uppskattat leveransdatum 8-17 dec. Så det verkar bli julklapp ändå
Och eftersom det är vinter valde leasingbolaget att köpa och leverera med Tesla original vinterhjul. Så det blir 20" både på vinter- och sommarhjul
-
vrid_i_skogen
Haha, hämtade bilen idag, Tesla (fantastiskt serviceorienterad personal i Trelleborg) fixade tillfälliga gula plåtar från polisen, såg ut som en tvååring hade skrivit numret, får förhoppningsvis riktiga plåtar i slutet av veckan
Grattis till bilen!Haha, hämtade bilen idag, Tesla (fantastiskt serviceorienterad personal i Trelleborg) fixade tillfälliga gula plåtar från polisen, såg ut som en tvååring hade skrivit numret, får förhoppningsvis riktiga plåtar i slutet av veckan
Är det din första Tesla? Första elbilen?
Berätta hur första intrycket är?
Min tredje 3:a. Har bara kört bilen hem (ca 10 km) från Trelleborg. upplevde den mjukare och tystare än min tidigare 21:aanetheo skrev: ↑17 nov 2025 22:48Grattis till bilen!Haha, hämtade bilen idag, Tesla (fantastiskt serviceorienterad personal i Trelleborg) fixade tillfälliga gula plåtar från polisen, såg ut som en tvååring hade skrivit numret, får förhoppningsvis riktiga plåtar i slutet av veckan
Är det din första Tesla? Första elbilen?
Berätta hur första intrycket är?
Kan jun tillägga att jag inte är så förtjust i att farthållaren inte går att använda separat utan är hopkopplad med autopilot. Vill välja själv om jag vill använda autopilot. Kanske går detta att lösa någonstans i menyerna.