Samma här, fick VIN i tisdags och beräknad leverans 4 - 18 Dec.
La beställningen 11 oktober - en Long Range AWD, quicksilver
Jag är en sån där otålig person som inte ens kan vänta på en proteinpåse, nu kan jag knappt sova! Vi får hålla tummarna att Teslorna kommer innan beräknad leverans.
Blev tilldelad VIN igår med nytt uppskattat leveransdatum 8-17 dec. Så det verkar bli julklapp ändå
Och eftersom det är vinter valde leasingbolaget att köpa och leverera med Tesla original vinterhjul. Så det blir 20" både på vinter- och sommarhjul Jag hade varit okej med 18" på vintern för lite extra räckvidd.
Ska hämta min Quicksilver på måndag, tyvärr verkar något strula med nummerplåtarna, hoppas det löser sig måndag förmiddag.
När beställde du din quicksilver, var det LR AWD?
10 okt, RWD
Tack! Hoppas det löser sig med nummerplåtarna!
Haha, hämtade bilen idag, Tesla (fantastiskt serviceorienterad personal i Trelleborg) fixade tillfälliga gula plåtar från polisen, såg ut som en tvååring hade skrivit numret, får förhoppningsvis riktiga plåtar i slutet av veckan
Haha, hämtade bilen idag, Tesla (fantastiskt serviceorienterad personal i Trelleborg) fixade tillfälliga gula plåtar från polisen, såg ut som en tvååring hade skrivit numret, får förhoppningsvis riktiga plåtar i slutet av veckan
Grattis till bilen!
Är det din första Tesla? Första elbilen?
Berätta hur första intrycket är?