Spelar ingen roll... Har hört att dom inte ska göra dom längre...NikkolajVessla skrev:Jag måste oxo prova!
Hmm...
Undrar hur långt ett snöre är?
*går iväg och kollar antal postade inlägg*

Moderator: Redaktion
Spelar ingen roll... Har hört att dom inte ska göra dom längre...NikkolajVessla skrev:Jag måste oxo prova!
Hmm...
Undrar hur långt ett snöre är?
*går iväg och kollar antal postade inlägg*
Du sprang om mig illa kvickt när du väl blev indragen i sekten. Konstigt att du höll dig borta från sekten så länge som du gjorde med tanke på att du redan fastnat i kroken långt innan. Hoppas det var uppdämt behov så att mängden inlägg per dag nu minskar...danni skrev:Äääääääsch, vem bryr sig om postcounten
Anledningen att jag höll mig undan var väldigt simpel: jag visste att om jag gick med här så skulle det bara vara ännu en spik i kistan för mina planer att inte köpa en alldeles för dyr bil. Och vi såg ju hur det gick.Svenssons skrev:Du sprang om mig illa kvickt när du väl blev indragen i sekten. Konstigt att du höll dig borta från sekten så länge som du gjorde med tanke på att du redan fastnat i kroken långt innan. Hoppas det var uppdämt behov så att mängden inlägg per dag nu minskar...danni skrev:Äääääääsch, vem bryr sig om postcounten