100
Moderator: Redaktion
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Re: 100
Nä men ett grattis kan du fågellerstam skrev:Finns det någon speciell klubb man får vara med i när man gjort 100 inlägg?

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Men frågan är väl inte om man är newbie på forumet eller inte utan om man är newbie rörande elbilar eller Elon och det kan man ju inte se på antalet inlägg.MSO skrev:Får man lägga 100 inlägg i den här tråden, så att man maskerar eventuell newbie-status?
Så satsa på kvalitet i stället för kvantitet så behöver vi andra (som valt den andra vägen) inte oroa oss för att ramla ner ifrån topp 10 listan

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Pontus skrev:Men frågan är väl inte om man är newbie på forumet eller inte utan om man är newbie rörande elbilar eller Elon och det kan man ju inte se på antalet inlägg.MSO skrev:Får man lägga 100 inlägg i den här tråden, så att man maskerar eventuell newbie-status?
Så satsa på kvalitet i stället för kvantitet så behöver vi andra (som valt den andra vägen) inte oroa oss för att ramla ner ifrån topp 10 listan

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Just nu är det tuff fight om 5:e platsen. Önskar att Herr X och bylund kunde börja med kvalitet istället för kvantitet...Pontus skrev:Men frågan är väl inte om man är newbie på forumet eller inte utan om man är newbie rörande elbilar eller Elon och det kan man ju inte se på antalet inlägg.MSO skrev:Får man lägga 100 inlägg i den här tråden, så att man maskerar eventuell newbie-status?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Själv försöker jag ta in 10 om dagen på Tibor så om ni väldigt tramsiga och många inlägga från mig en dag så beror det på att Tibor varit väldigt aktiv 

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Kvalitet? Då måste jag ju börja tänka innan jag skriver inlägg. Det kommer inte att hända.Svenssons skrev:Just nu är det tuff fight om 5:e platsen. Önskar att Herr X och bylund kunde börja med kvalitet istället för kvantitet...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tycker att kvaliteten är rätt hög i och för sig men känner att jag håller på att tappa placering efter placering. Tror att HelectriC har gått om mig och jag ser att jag kan halka ner ett par positioner till ganska lätt.bylund skrev:Kvalitet? Då måste jag ju börja tänka innan jag skriver inlägg. Det kommer inte att hända.Svenssons skrev:Just nu är det tuff fight om 5:e platsen. Önskar att Herr X och bylund kunde börja med kvalitet istället för kvantitet...
Jag är i alla fall top på antal poster utan att vara Tesla-ägare men så är inte fallet så länge till förhoppningsvis.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Du är näst efter mig så jag får väl gratulera och hoppas att du inte accelererar i antal inlägg för mycket. Om man ska komma med ett extra bra inlägg vid jämna 500 steg så ska jag börja fila på ett redan nuapkungen skrev:1500

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Nej det går ju inte.bylund skrev:Kvalitet? Då måste jag ju börja tänka innan jag skriver inlägg. Det kommer inte att hända.Svenssons skrev:Just nu är det tuff fight om 5:e platsen. Önskar att Herr X och bylund kunde börja med kvalitet istället för kvantitet...
Då hade det ju knappt blivit nån inlägg på detta forum överhuvudtaget.

- gellerstam
- Teslaägare
Ångrar nästan att jag startade denna "ge mig mer inlägg" tråden...Jerker skrev:Kan ingen tjafsa emot så vi kan munhuggas ett tag så att det genererar ett antal inlägg?

Tesla Model Y
- NikkolajVessla
- Teslaägare
Jag måste oxo prova!
Hmm...
Undrar hur långt ett snöre är?
*går iväg och kollar antal postade inlägg*

Hmm...

Model Y 2023
- gellerstam
- Teslaägare
Från ena änden till andra änden.NikkolajVessla skrev:Jag måste oxo prova!
Hmm...

Tesla Model Y
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt: