En bil som man kan köpa idag
FSD Beta är imponerande!
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Re: FSD Beta är imponerande!
Model Y släpptes 2020 och sen kom Juniper för ca ett år sedan, så det är nog ingen vidare nyhet.
Vad gäller Unsupervised FSD så kan du varken köpa eller bruka det idag(lagligt) som privatperson.
Här är också en bil man kan köpa idag.
”no safety monitor in the car”, lustigt specifikt.
Inte ”unsupervised”, inte ”without safety monitor”.
Högst troligen 1-3 bilar i en lite geo i centrala Austin, med 1:1 remote safety monitor.
Classic Elon.

Inte ”unsupervised”, inte ”without safety monitor”.
Högst troligen 1-3 bilar i en lite geo i centrala Austin, med 1:1 remote safety monitor.
Classic Elon.
Har den senaste tiden testat att köra med en model Y 2023 (om det är viktigt) och en PS2 (2024). Både Y och PS2 tappar linjerna i lågt stående motsol, det är såklart rimligt, men Y kör så sjukt nära bilen framför innan den anpassar hastigheten oavsett inställning. Jag antar att det är för att den inte ser bilen framför innan man kommer hyfsat när i motsol. Vidare så har jag samma problem i dimma och andra saker som påverkar sikten som tex kraftigt regn. Är det normalt? När det föll tung blötsnö ville inte heller PS2s adaptiva farthållare funka perfekt, men den funkade bättre än Y i regn (fick tyvärr aldrig testa Y i blötsnöfall). Den Y jag körde har "bara" vanlig AP om det nu är skillnad med EAP eller så.
Efter att ha kört Södertälje Norrköping i motsol med Y blev jag än mer övertygad om att det är kört för FSD med bara kameror, men jag började också fundera på om det är något fel på exemplaret jag kör.
Efter att ha kört Södertälje Norrköping i motsol med Y blev jag än mer övertygad om att det är kört för FSD med bara kameror, men jag började också fundera på om det är något fel på exemplaret jag kör.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland