Väntrum model Y Juniper

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Heinrich

Re: Väntrum model Y Juniper

Inlägg av Heinrich »

Nån som tagit leverans i veckan? Fortfarande planerad leverans av min på fredag, hoppas den har regskylt då.
Juniper MYP beställd
Användarvisningsbild
cjonson
Teslaägare

Inlägg av cjonson »

Vad har folk fått för besked gällande inbytesbonus och nollränta? Jag har fortfarande leverans september på.min beställda vit LR AWD men det är ju inte många dagar kvar att spela på om det krävs att den hämtas ut innan månadsskiftet.

Frågade i appen och hon som svarade trodde att det var leverans september som gällde för villkoren. Bad henne dubbelkolla. Gör mig inget att hämta någon vecka senare men om inte erbjudandet gäller längre så är det en dealbreaker.

Beställd 11/9.
GurkanX

Inlägg av GurkanX »

Heinrich skrev: 24 sep 2025 19:32
Nån som tagit leverans i veckan? Fortfarande planerad leverans av min på fredag, hoppas den har regskylt då.
Mötta 4st Tesla på Rv40 mellan Landvetter och Göteborg, alla dom hade gula handskrivna skyltar.
alltesla

Inlägg av alltesla »

cjonson skrev: 24 sep 2025 20:10
Vad har folk fått för besked gällande inbytesbonus och nollränta? Jag har fortfarande leverans september på.min beställda vit LR AWD men det är ju inte många dagar kvar att spela på om det krävs att den hämtas ut innan månadsskiftet.

Frågade i appen och hon som svarade trodde att det var leverans september som gällde för villkoren. Bad henne dubbelkolla. Gör mig inget att hämta någon vecka senare men om inte erbjudandet gäller längre så är det en dealbreaker.

Beställd 11/9.
Samma här, står bara september. Har inte fått VIN heller.
frej

Inlägg av frej »

Jag hämtade ut min awd LR idag med reg.skylt i Örebro. Var många där som hämtade ut sina med vanliga reg-skyltar. 8-)
2025: MYLR AWD Juniper, Diamond Black - Beställd.
Användarvisningsbild
MangeT
Teslaägare

Inlägg av MangeT »

När jag hämtade min i måndags i Huddinge så stod det fullt med bilar och alla hade vanliga skyltar vad jag kunde se.
MangeT
2025 Model Y Uniper
2022 Model 3 LR - Såld!
2016 Model S60D - Såld!
Tobiaz

Inlägg av Tobiaz »

Har sett ett par handskrivna och fick även bekräftat att det ev blir handskrivet framåt och skyltar i efterhand.
Användarvisningsbild
Tellus
Teslaägare
Referralkod: ts.la/ove13063

Inlägg av Tellus »

alltesla skrev: 24 sep 2025 20:34
cjonson skrev: 24 sep 2025 20:10

Beställd 11/9.
Samma här, står bara september. Har inte fått VIN heller.
Villkoren ska gälla även efter sista sep. om förseningen beror på Tesla. Var något finstilt postat om det tidigare.
3P 19.3 / $ Pläd 22.12 / YP 23.8 / Juniper AWD 25.6 / VW E-UP 15.2 :) SigenStor 14,8kWp 25kWh
Heinrich

Inlägg av Heinrich »

Okej, så länge jag får ut bilen iaf är jag glad.

Ni som säger att ni skrev till någon i appen - hur fasen då? Hittar inga möjligheter till det.
Juniper MYP beställd
Skriv svar