Har ingen aning, men tittade i loggen för mitt script.jensberglund skrev: ↑19 sep 2025 10:45Vad har ni fått höra är eventuella blockers? Jag har inte accepterat min inbytesbonus ännu och det står i appen "slutför för att undvika förseningar". Har pratat med två från Tesla kundservice och båda menade att det inte ska ligga som en blocker för att tilldela en bil till mig. Så jag håller tummarna att det inte ska påverka![]()
deliveryReadinessDetail.gates verkar vara arrayen där de lagrar alla todos inför leverans och huruvida varje item är en blocker eller inte. Den gick från none -> [återstående todos] i samband med att jag tilldelades VIN.
Så skulle mycket väl kunna vara så att du inte kan matchas mot VIN förrän alla steg uppströms är avklarade, men går inte att säga säkert utifrån informationen i scriptet.
Varför godkänner du inte deras offer? Är du missnöjd med priset? Det lär ju inte bli bättre av att du väntar, så kanske är bäst att bara avböja eller godkänna för att vara säker på att det inte blockerar.