Du fattar fortfarande inte. Om du går tillbaka och kollar mitt första inlägg så skriver jag att jag tycker att du har en sjukt tråkig inställning till andras färgval.danni skrev:Ännu bättre! Du är superkränkt å andras vägnar! Som sagt, om du tänkt läxa upp folk när det gäller "respekt och vanligt hyfs" kanske du skulle prova på att tillämpa såna principer själv först. Annars blir det mest hyckleri av det.
Sedan är det DU som skriver om ömtåliga vackra små tår och bräckligt ego och andra hånfulla kommentarer. Tillslut skriver du om min överkänsliga lättkränkthet. Du har missuppfattat vad det handlar om. Jag har inte blivit trampad på tårna eller på mitt bräckliga ego. Jag känner mig inte heller kränkt, utan jag tycker bara att du har en sjukt tråkig inställning till andras färgval.
Sedan erkänner jag att jag gick i din fälla och började argumentera lika dumt som du, och tillslut blev det bara rappakalja av hela diskussionen. Men jag tvivlar på att det är lönt att ödsla mer tid på det här eftersom du lever i "dannis värld" där du är facit och alla som har en annan åsikt, har fel.