Jag behöver hjälp. På riktigt denna gången.

Var ska jag tanka upp kärran för att ta mig ToR till Ukraina?
Jag siktar på att med några nyfunna vänner på nätet åka ner till Ukrainska gränsen med förnödenheter nämligen. Det vi trodde skulle bli problem, själva insamlandet visade sig gå av bara farten. Vi har redan så vi kan fylla fler bilar än vi har att tillgå för vår första vända.
Vi är glada amatörer och helt nya på detta med bistånd och att hjälpa på plats. Vi kommer ta våra egna privata bilar på första rundan som löst är planerad att avgå på tisdag eller onsdag nästa vecka. Vi har inte en spikas rutt än. Men jag kommer utgå från Linköping, fylla bilen i Vaxholm och troligen lämna Sverige via Nynäshamn.
Jag kommer ta vår Tesla Model 3 Standard Range Plus. De andra åker fossilt.
Det är här ni kommer in! Jag behöver er hjälp! Mellan jobb, familj och allt annat så känner jag mig plötsligt lite ensam i Teslan. Det skulle vara en otrolig trygghet att ha en virtuell shotgun/kartläsare som kan hjälpa mig att lägga upp tankstrategi och hjälpa mig att lyckas med detta projekt.
Är du/ni intresserade av att agera virtuell shotgun/kartläsare så hojta till!
P.s.
Någon som känner någon som känner någon som gillar att klistra Teslor i gult och blått utan att få betalt så hojta gärna.