Facelift 2021
Moderator: Redaktion
Facelift 2021
Tydligen är det en facelift på gång redan i år. Det anges dock lite olika datum beroende på var man läser. Det ser läckert ut, men även om ratten är cool tror jag inte det kommer vara praktiskt...
https://www.autoexpress.co.uk/news/3541 ... l-2021?amp
Re: Facelift 2021
Här är en av de längre trådarna om det med ca 700 inlägg:
viewtopic.php?f=10&t=23663
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Har du legat under en sten de senaste 24 timmarna?SavageBoy skrev:Tydligen är det en facelift på gång redan i år. Det anges dock lite olika datum beroende på var man läser. Det ser läckert ut, men även om ratten är cool tror jag inte det kommer vara praktiskt...
Model Y LR
Model S 100D -18
Tack, jag tyckte det var väldigt märkligt att det inte fanns någon tråd om det. Facelift på Model X hade jag inte räknat med skulle ligga under tråden för Model SSvenssons skrev:Här är en av de längre trådarna om det med ca 700 inlägg:
Normalt sett letar man inte info om Model X i forumet för Model S, så det var inte lätt att hitta att det fanns en diskussion där.termosen skrev:Har du legat under en sten de senaste 24 timmarna?SavageBoy skrev:Tydligen är det en facelift på gång redan i år. Det anges dock lite olika datum beroende på var man läser. Det ser läckert ut, men även om ratten är cool tror jag inte det kommer vara praktiskt...
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
TCS är som bekant inte speciellt strukturerat och disciplineratSavageBoy skrev:Normalt sett letar man inte info om Model X i forumet för Model S, så det var inte lätt att hitta att det fanns en diskussion där.

Jag går alltid in via knappen ”Senaste inläggen”, det är enda sättet att få en överblick över pågående diskussioner.
Vilken kategori tråden tillhör har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet att göra.
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Vi går väl rätt ofta så långt att vilken rubrik tråden har har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet i tråden att göra... Denna tråd kanske snart skulle ligga under Allmänt | Övrigt och just nu ha rubriken "Forumstruktur och disciplin..."fth skrev:Vilken kategori tråden tillhör har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet att göra.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- fth
- Teslaägare
Missförstå mig rätt, jag har inget emot hur TCS funkar, och jag är nog rätt ofta medskyldig till att trådar går OT.Svenssons skrev:Vi går väl rätt ofta så långt att vilken rubrik tråden har har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet i tråden att göra... Denna tråd kanske snart skulle ligga under Allmänt | Övrigt och just nu ha rubriken "Forumstruktur och disciplin..."fth skrev:Vilken kategori tråden tillhör har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet att göra.

Mitt tips vara bara att när det nu ser ut som det gör så är knappen "Senaste Inläggen" det enda egentliga sättet att få överblick och inte missa något av intresse.
Tittar man t.ex. bara i "Model X" så missar man ju garanterat massor av intressanta diskussioner där X förekommer.
/fth
Jag är också helt klart en av de som hjälper till att driva trådar OT och gillar stämningen här. Använder också "Senaste inläggen" tillsammans med funktionen att trycka på ikonen för att komma till senaste olästa inlägg för tråden. Att göra som jag gjorde i början och läsa precis varje inlägg funkar dock inte längre...fth skrev:Missförstå mig rätt, jag har inget emot hur TCS funkar, och jag är nog rätt ofta medskyldig till att trådar går OT.Svenssons skrev:Vi går väl rätt ofta så långt att vilken rubrik tråden har har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet i tråden att göra... Denna tråd kanske snart skulle ligga under Allmänt | Övrigt och just nu ha rubriken "Forumstruktur och disciplin..."fth skrev:Vilken kategori tråden tillhör har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet att göra.![]()
Mitt tips vara bara att när det nu ser ut som det gör så är knappen "Senaste Inläggen" det enda egentliga sättet att få överblick och inte missa något av intresse.
Tittar man t.ex. bara i "Model X" så missar man ju garanterat massor av intressanta diskussioner där X förekommer.
/fth
-
- fth
- Teslaägare
"Off Topic", dvs det vi ägnar oss åt just nuBonden Roger skrev:Vad står OT för ?

/fth
-
Tackar.fth skrev:"Off Topic", dvs det vi ägnar oss åt just nuBonden Roger skrev:Vad står OT för ?![]()
![]()
/fth
Off Topic, håller sig inte till ämnet. Vi har till och med trådar där trådskaparen spårar bort från ämnet redan i första inlägget...Bonden Roger skrev:Vad står OT för ?
- fth
- Teslaägare
Iofs kan man väl säga att TS har tolkningsföreträde map vad tråden skall handla omSvenssons skrev:Off Topic, håller sig inte till ämnet. Vi har till och med trådar där trådskaparen spårar bort från ämnet redan i första inlägget...Bonden Roger skrev:Vad står OT för ?

/fth
Har ni hört om Gamestop?Svenssons skrev:Off Topic, håller sig inte till ämnet. Vi har till och med trådar där trådskaparen spårar bort från ämnet redan i första inlägget...Bonden Roger skrev:Vad står OT för ?
Upp 100% under förhandeln igen, la en order på $300 men lär behöva justera den innan öppning.spacecoin skrev:Har ni hört om Gamestop?Svenssons skrev:Off Topic, håller sig inte till ämnet. Vi har till och med trådar där trådskaparen spårar bort från ämnet redan i första inlägget...Bonden Roger skrev:Vad står OT för ?
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Jo men man kan ju också tycka att rubriken ska avspegla det som tråden ska handla om.fth skrev:Iofs kan man väl säga att TS har tolkningsföreträde map vad tråden skall handla omSvenssons skrev:Off Topic, håller sig inte till ämnet. Vi har till och med trådar där trådskaparen spårar bort från ämnet redan i första inlägget...Bonden Roger skrev:Vad står OT för ?
/fth
Tack för infon, får börja använda ”senaste inlägg” istället.
Idag köpte/beställde jag en begagnad MX 2018 100D... På tisdag levereras den, så jag lär väl joina den här ”sekten” och hänga här en hel del framöver
Idag köpte/beställde jag en begagnad MX 2018 100D... På tisdag levereras den, så jag lär väl joina den här ”sekten” och hänga här en hel del framöver

VälkommenSavageBoy skrev:Tack för infon, får börja använda ”senaste inlägg” istället.

Vilken rubrik som tråden har, har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet i tråden att göra.fth skrev:Jag går alltid in via knappen ”Senaste inläggen”, det är enda sättet att få en överblick över pågående diskussioner.
Vilken kategori tråden tillhör har ofta väldigt lite med det faktiska innehållet att göra.
/fth

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/