Som en bonus fick jag i fällbara backspeglar. Hade inte räknat med det vilket var en klart trevlig bonus. Antar att min bil producerades på 2014 linan och därmed har alla infällbara.
Den är sjukt tyst och snabb. Stor när man parkerar vilket man får vänja sig vid. Körde X5 innan så det är ungefär samma storlek även om Teslan faktiskt är lite större.
Det var monteringslim runa P85+ loggan vilket känns lite amatörmässigt men detalj som de fixar senare.
Jag beställde mattor till bakluckan och passformen på dessa är inte perfekt. Den stora gummimattan fastnar i lastkroken och den lilla för fötterna är för lätt och plastig. inte direkt BMW mattor om man säger så... men dessa var ju extrautrustning så skall ta det med SC då jag inte är nöjd med dem. Även det en detalj men för priset är det bedrövliga så beställ inte dessa om det inte finns några nya bättre. (skall kolla upp)
Måste ju anmärka på något.

Bilen står nu och tankar i garaget. trefasladdningen verkar fungera so far... skall givetvis ladda på nätterna men vill prova att allt fungerar bra.
MC Röd är verkligen snygg i verkligheten. Snyggast om du frågar mig. gillar även vit men blor smutsigt snabbt och hade en vit innan denna. de färger jag rekommenderar i ordning är: MC Röd, Pearlwhite, white, mörkgrå. Sedan är resten inte min smak. Svart fin men ett helsike att hålla fin...
Nöjd? yepp mycket än så länge. 2.5h efter leverans.