thedude skrev:Hmm....är du säker på det? jag kollar igenom saved clips foldern och det är många klipp som t.ex. en bil som kör förbi (inte nära min bil), folk som går eller träden i blåsten och dessa klipp är sparade utan att sentry mode har triggats
Nä, du har helt rätt, sentry mode sparar allt i 10 minuters foldrar under "SavedClips". Vilket gör att den fyller på rätt snabbt. Men jag undrar om den inte plockar bort även i SavedClips när det blir fullt, för jag har bara 500Mb kvar och den verkar ha spelat in saker från idag utan problem.
Noterar nu också att jag börjat få trasiga video-klipp igen. Någon som kör med ett USB flash som är helt befriad från det problemet?
thedude skrev:Hoppas verkligen att du inte menar mil utan km
Nope, men jag ser nu när jag kollar tillbaka att jag tog i lite mycket. Vanligast ligger den runt 20km, min sämsta dag var 40.7km i idle loss. När bilen får gå ned i sleep som den ska, då ligger den på ungefär 5-10km. Jag har alltså haft problem med att min bil inte vill sova som den ska. Visade sig att jag har en defekt laddare och den sover inte om den är ikopplad. Tesla kommer ut med en ny på fredag så får jag se om det funkar bättre.
Har inte testat om sentry mode drar ännu mer. Får väl slå igång den och se vad den drar på ett dygn.