Om du tycker det inte är någon fara kan jag komma hem och repa din bil om du vill? Det handlar inte om att det är dags för skroten utan det handlar om hur jag fixar så jag lider minst ekonomisk skada av att de repat bilen. I detta skick skulle i var fall jag betalat typ 30 papp mindre för bilen om jag kollade begagnat, eller skippat den helt då jag endast köper begagnat av ägare som tar hand om sin bil.taliz skrev:Herregud, det är ett pyttemärke på bilen och du låter som om det vore dags för skroten.
Hur vågar du ens köra med bilen undrar jag? Tänk om någon råkar nudda den på en parkering!
Tänk om en fågel skiter på den!
Att köra bil har aldrig gett mig någon skada direkt så det vet jag inte var du får det ifrån. Om en fågel skiter på den så har jag "no rinse" tvätt som får duga de timmarna tills jag kan åka och tvätta bilen.
Ironiskt nog skrev jag bara för några dagar sedan att det känns som Tesla i var fall vill kundens bästa hela tiden. Nu har de dock varit rent otrevliga i telefon i detta ärende och inte ens bett om ursäkt för det inträffade, snarare sagt menat att jag skall vara glad för att jag får min annars felfria dörr polerad av dem gratis. Har 2 vänner som stod och velade mellan en Tesla eller köpa annat som valde att skippa Tesla efter att de hörde om de samtalen.