nek0 skrev:e5m1r skrev:nek0 skrev:e5m1r skrev:nek0 skrev:Är det inte bättre att man säljer färdiga bilar istället? Jag har aldrig varit på service för uppdatering av något. Kanske gjorde man uppgraderingar vid service men det vet jag inget om. Jag vill inte anpassa mig hela tiden efter bilen ,att jag aldrig vet hur farthållaren, autobromsen eller något annat fungerar
Antar att du inte vill ha automatiska uppdateringar till din telefon heller om den nu går att ringa med ?

Har jobb telefon som inte fått några uppdateringar på 2 år fungerar bra för det jag använder prata, surfa, gps navigering. Läser man här på forumet så har man fått massa problem med olika uppgraderingarna.
Alla är inte teknik intresserade eller gillar att få nya / ändrade funktioner
En uppkopplad bil med uppdateringar är nog inget för dig
Vi är olika med olika behov intresse och det är inget fel i det
1. Alla är inte teknik intresserade eller gillar att få nya / ändrade funktioner
Det har du rätt i. Jobbar inom flygindustri för att jag hatar teknik 
2.En uppkopplad bil med uppdateringar är nog inget för dig
Har inga problem med bilarna som inte är uppkopplade. Jag vet inte vad jag kan få mer i bilen som jag behöver.
Har ju park assist,android auto och mirrorlink,spotify,youtube,Firefox,Aktiv lane assist,adaptiv farthållare,regnsenssor,Parkerings värmare och dragkrok .Vad är det du tycker jag saknar? Upplys mig för jag verkligen inte vet (OBS ingen ironi).
Föredrar faktiskt saker som fungerar från dag ett
Min bil har haft alla funktioner jag betalat för från dag 1
Sen har den blivit bättre med fler funktioner som jag inte förväntade mig eller betalade för fån början så varför klaga ?

Sen är det bara tidsfråga innan android auto inte lirar med din nya telefon på senaste android os
Å andra sidan så uppdaterade du inte din telefon så det kommer funka ändå
Vad du saknar ( enligt mig )
Möjlighet att kyla bilen på sommaren

Atari spel
(Sen saknar du en massa till egentligen då de grejerna är beroende på vilken telefon du har)
Smaken är som baken
Är du nöjd med din bil så är jag nöjd med
Själv saknar jag möjlighet till video streaming och den verkar komma snart