Använd min bil EJX970 den har 19" jag får den på torsdag.
Tack Mikael. Jag provar med den. Nära nu för dig
Model S 90D 2016 (Såld)
Model S 85 2013 (Såld)
Ingen större skillnad mot vanliga 21" och jag tycker de går jättebra, jag var lite tveksam till 21" eftersom jag kör mycket på dåliga vägar, men det fungerar jättebra
Min plan är att köra slut på nuvarande 19" däck, sedan använda de fälgarna till vinterdäcken och sedan köpa nya häftiga fälgar till sommardäcken. Men det tar nog ett par år.
Min plan är att köra slut på nuvarande 19" däck, sedan använda de fälgarna till vinterdäcken och sedan köpa nya häftiga fälgar till sommardäcken. Men det tar nog ett par år.
Om du vill så kan jag hjälpa dig att sladda runt lite...
När jag får min bil kommer jag att sälja sommardäcken som sitter på 19" fälgarna. Om någon är intresserad redan nu
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Det är kanske inte hur jag skulle marknadsföra dem som till en köpare De är väldigt tysta med 68 dB i alla fall.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
hej.
Vi säljer Ladduttag samt både däck av låg energiklass av välkända märken samt 20st olika modeller av alufälgar av 19tum och 20 tum
Dunlop sommardäck 68dB rullmotstånd: C Regn: A Pris/st 2200kr tror att det är bättre än de M+S 19tum däcken som sitter på original
hej.
Vi säljer Ladduttag samt både däck av låg energiklass av välkända märken samt 20st olika modeller av alufälgar av 19tum och 20 tum
Dunlop sommardäck 68dB rullmotstånd: C Regn: A Pris/st 2200kr tror att det är bättre än de M+S 19tum däcken som sitter på original
Pris 19tum fälg från 1335-2200kr/st
Ring: 019-323210
Kan du specificera däcken lite närmare? Exakt modell tack.
Har de korrekt urfräsning på baksidan för att passa då?
Varning till alla som tänker köra med eftermarknadsfälgar. Kolla att det finns urfräsningar som passar på baksidan av fälgen. Teslans infästning är inte helt plan. Annats riskerar bromsskivorna att slå sig. Sök på warped brakes på TMC.
Dunlops 19" är nog dom tystaste 19" som finns just nu
Jag har funderat på att skaffa just dom när det blir dags att byta.
Jag får väl ta och mäta dBA och dBC redan nu så att man får ett referensvärde, en tyst bil i övrigt bör givetvis ha tysta däck.