mati skrev:Mickeren skrev:Tror vi med att har fått vår sista synbara funktions uppdatering. Nu är det ap2 som gäller. Det vi har idag är det vi får leva med.
Min kommer att finnas till salu strax om nån är intresserad
Ska du byta till en AP2-bil så får du räkna med att du byter ner dig ett bra tag framöver.
Det blir ingen Tesla. Blir en vanlig bil. Har tröttnat på att behöva kontakta SC varje månad med nått. uppdateringar som inte uppdaterar nått utan bara ger dig säker som du betalt för för länge sedan men som alla tycker är en som en fantastisk feature att de kan använda oss kunder som betalande beta testare. AP2 är ju på gränsen till bedrägeri. vilken annan vara för över miljonen kan levereras på detta vis?Du kanske får nått som liknar det vi lovde om ......Ett år??
Mercedes e class har samma auto pilot funktioner, kanske till och med bättre, summon funktionen kör inte fram och tillbaka bara om du står 20 cm från bilen., till exempel.
Tesla's eldrift är fantastisk , men deras idé att göra bilen till en rullande smartphone som får lovade funktioner I efterhand och allt hypas I media , köper jag inte. att I huvud taget göra en så uppdateringar att fläkten får 11 steg I stället för 10 är ju rent skrattretande.
Nu får jag 100 sektmedlemmar som ber mig ...... för jag kritiserar tesla och inte ser dess storhet. Det vet jag men Tesla har, enligt min mening, en del att tänka på runt bilar I framtiden och tills dess kommer jag att hitta en annan bil. En som levereras med de funktioner jag betalt för , inte tappar vesäntliga delar på motorvägen och som mäter passform i mm och inte cm.
Skickat från min Lenovo YB1-X90F via Tapatalk