Nu har Tesla börjat skicka ut inbjudningar till de som vann VIP tour i ett av rekomendationsprogramet och det ska tydligen innehålla visning av den färdiga Model 3. Visningarna ska ske den 2:a och 3:e juni men med största sannolikhet kommer internet fyllas med bilder den 2:e juni
Grattis till er som vann och har möjlighet att åka.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Kul, skall bli riktigt spännande att se det slutgiltiga resultatet Jag har ju fortfarande min köplats kvar och den blev iom S-köpet en riktigt bra plats i kön
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Kul, skall bli riktigt spännande att se det slutgiltiga resultatet Jag har ju fortfarande min köplats kvar och den blev iom S-köpet en riktigt bra plats i kön
Har inte riktigt förstått hur det blir för oss som bokade vår M3 förre vår S får vi verkligen förtur?
Har inte riktigt förstått hur det blir för oss som bokade vår M3 förre vår S får vi verkligen förtur?
Japp, det är sagt så.
Det låter ju rimligt. Annars vore det ju bara att släppa gamla platsen och boka en ny för att hamna sist i "ägarkön".
Det här är alltså en privat VIP-rundvandring på fabriken där man även får en privat visning av Model 3. Det är inte samma sak som lanseringseventet för Model 3 (som det tidigare spekulerats ska hållas i juli).
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Det här är alltså en privat VIP-rundvandring på fabriken där man även får en privat visning av Model 3. Det är inte samma sak som lanseringseventet för Model 3 (som det tidigare spekulerats ska hållas i juli).
Elon har väl till och med bekräftat juli på twitter. Misstänker att de visar release candidates. De bilar som rullar nu. Tror att ratten kommer att se annorlunda ut sen
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Det kommer naturligtvis att läcka en massa information från dem som får vara med där, så allt de får veta får resten av världen veta. Så har det ju alltid varit förut med dylika tillställningar. Och att de inte skulle få nåt nytt att gotta sig åt vore väldigt konstigt, för vad skulle de annars där och göra?
Det är nu det är en fördel att inte bo i USA eftersom det hinner hända en del med bilarna innan de når hit.
Ja verkligen, de första bilarna kommer nog vara en mardröm sett från upplevd kvalitet. Och för de som tänker behålla bilen länge, ska man nog hålla sig låååångt borta från de första.
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag skulle snarare bli förvånad om just denna tur vore befriad från fotoförbud.
Sedan är ju Tesla såklart medvetna om att det kommer att läcka detaljer, så de kommer inte visa något de inte kan leva med att det kommer ut.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS