Vad kommer?
Moderator: Redaktion
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Vad kommer?
Skicka prylar till månen för att borra tunnlar som övning inför Mars?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Elle borra tunnel direkt till Mars? Through the wormhole with Elon...Bjelke skrev:Skicka prylar till månen för att borra tunnlar som övning inför Mars?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Vore coolt.Kalle skrev:ja tror de ska visa upp sina rymddrekter, som de ska ha i Dragon 2.
Tesla Model Y
Mindre än en timmer kvar och ingen verkar ha en aning om hur det ska presenteras och var man ska hålla koll
- Bjelke
- Teslaägare
I slutet av nästa år ska SpaceX skicka två privatpersoner runt månen och tillbaka ifall Nasa inte vill ha platserna. Priset kommer likna de som tas för att få åka till ISS för privatpersoner.
https://twitter.com/cbs_spacenews
https://twitter.com/cbs_spacenews
Holy f-ing shit om det stämmer!
Edit: Och det verkar det alltså göra - hade bara läst tweeten när jag skrev ovanstående. Så: Holy f-ing shit!!!
Edit: Och det verkar det alltså göra - hade bara läst tweeten när jag skrev ovanstående. Så: Holy f-ing shit!!!
Senast redigerad av StefL, redigerad totalt 1 gånger.
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Undrar vilka personerna är som ska åka till månen? Sergey Brin och Larry Page?vigge50 skrev:
Model X 90D
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Synd att Elon är så inne på att återanvända raketer... Annars kunde dom väl köra en One way trip med Trump och Le Pen..
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
+1joel80 skrev:Synd att Elon är så inne på att återanvända raketer... Annars kunde dom väl köra en One way trip med Trump och Le Pen..
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Vem twittrar till Trump "Du vågar inte och du är ändå så fattig så du har inte råd!"?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Konstigt att jag tänkte precis samma sak.joel80 skrev:Synd att Elon är så inne på att återanvända raketer... Annars kunde dom väl köra en One way trip med Trump och Le Pen..
Den som gör det skulle jag nominera till Nobels fredspris!Pontus skrev:Vem twittrar till Trump "Du vågar inte och du är ändå så fattig så du har inte råd!"?
Jag är med. Man skulle ju kunna berätta för honom att det garanterat inte finns några muslimer eller annat löst folk på månen och att det är bara rediga amerikanare som har varit där. Skulle det funka tro?Jerker skrev:Den som gör det skulle jag nominera till Nobels fredspris!Pontus skrev:Vem twittrar till Trump "Du vågar inte och du är ändå så fattig så du har inte råd!"?
- Bjelke
- Teslaägare
Ger mig fan på att han skulle hävda att månen inte finns!mati skrev:Jag är med. Man skulle ju kunna berätta för honom att det garanterat inte finns några muslimer eller annat löst folk på månen och att det är bara rediga amerikanare som har varit där. Skulle det funka tro?Jerker skrev:Den som gör det skulle jag nominera till Nobels fredspris!Pontus skrev:Vem twittrar till Trump "Du vågar inte och du är ändå så fattig så du har inte råd!"?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Eller säga att han ändå inte gillar ost, så det är ointressant för honom att åka dit.Bjelke skrev:Ger mig fan på att han skulle hävda att månen inte finns!mati skrev:Jag är med. Man skulle ju kunna berätta för honom att det garanterat inte finns några muslimer eller annat löst folk på månen och att det är bara rediga amerikanare som har varit där. Skulle det funka tro?Jerker skrev:Den som gör det skulle jag nominera till Nobels fredspris!Pontus skrev:Vem twittrar till Trump "Du vågar inte och du är ändå så fattig så du har inte råd!"?
Ja, allting kinesernas påhitt och pressen ljuger om det.Bjelke skrev:Ger mig fan på att han skulle hävda att månen inte finns!
Men det är väl det där landet far away bland bergen som tillverkar mycket ost. S... Sw... Swi... Swe... Sweden!Jerker skrev:Eller säga att han ändå inte gillar ost, så det är ointressant för honom att åka dit.
Ni som har lite koll. Space x har aldrig skickat människor till rymden, visst? Hur har de senaste människorna tagit sig till den internationella rymdstationen? Är det inte ett sjukt stort steg att skicka människor ända till månen, även om det inte handlar om att landa där?
För tillfället är det bara Ryssland som skickar astronauter till ISS så USA är beroende av Ryssland där.apkungen skrev:Ni som har lite koll. Space x har aldrig skickat människor till rymden, visst? Hur har de senaste människorna tagit sig till den internationella rymdstationen? Är det inte ett sjukt stort steg att skicka människor ända till månen, även om det inte handlar om att landa där?