Jag installerade en brandvarnare och skaffade släckare i garaget. Tänkte om något händer så är ju hus och garage vägg i vägg... Kanske overkill men brandvarnare är nog inte helt fel. Vet vissa som kollat med en FLIR under första laddningarna för att vara säker på att det i te blir för varmt. Även extra automatsäkring för trefasen. Med bra elektriker är nog allt detta overkill men men...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
kit med tändstiftsnyckel, glykolmätare, reservfläktrem mm att rama in i en nostalgitavla gärma som det står Statoil på och ett par reservdunkar. Det var sånt som fanns förr
kit med tändstiftsnyckel, glykolmätare, reservfläktrem mm att rama in i en nostalgitavla gärma som det står Statoil på och ett par reservdunkar. Det var sånt som fanns förr
+1
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
När leverans börjar närma sig (nåja) fanns all anledning att äntligen ta tag i kaoset i garaget och styra upp läget.
Så nu är det målat, städat, uppvärmt och elektrikern har fixat tre trefasuttag för laddning i garage, carport eller på uppfart. Ombonat värre.
Nästan lite som att göra iordning inför att få barn...
Tänkte fixa tid för Opticoat också när jag har ett leveransdatum spikat.
Några andra fixartips?
Jag har också fixat till garaget lite.
Beställde 2 st fällbara skinnfåtöljer med tillhörande fotpallar +ett runt litet bord med mkt snygg design. Och nya mattor.
Måste ha det i garaget när jag sitter där på kvällen och kollar på mina bilar Hoppas det kommer i veckan!
Har även en 50 tums tv plus WI-FI och appel-tv.
Kylskåp (Vinkyl)
Vattenburen golvvärme plus luftvärmepump
4 st 3-fasuttag i garaget och ett till utanför. Ifall man inte vill köra in bilen för att ladda.
När leverans börjar närma sig (nåja) fanns all anledning att äntligen ta tag i kaoset i garaget och styra upp läget.
Så nu är det målat, städat, uppvärmt och elektrikern har fixat tre trefasuttag för laddning i garage, carport eller på uppfart. Ombonat värre.
Några andra fixartips?
Beställde 2 st fällbara skinnfåtöljer med tillhörande fotpallar +ett runt litet bord med mkt snygg design. Och nya mattor.
Måste ha det i garaget när jag sitter där på kvällen och kollar på mina bilar Hoppas det kommer i veckan!
Kylskåp (Vinkyl)
4 st 3-fasuttag i garaget och ett till utanför. Ifall man inte vill köra in bilen för att ladda.
Funderar på att skaffa en säng där också
Du verkar ha ett mystiskt hat/kärleksförhållande till din Tesla... Har du sökt hjälp för detta?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Några andra fixartips?
Kylskåp (Vinkyl)
Funderar på att skaffa en säng där också
Du verkar ha ett mystiskt hat/kärleksförhållande till din Tesla... Har du sökt hjälp för detta?
Jag vet..
Ibland är den bäst, ibland är den sämst.
Men jag har fler saker som jag kan titta på ifrån min skinnfåtölj i garaget. Ifall jag är sur på Teslan
Funderade igår på att köpa ett paket med babycam 2st, då vet man ju vart den andra ska sitta...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Posta bilder på garagen, annars betraktas alla påståenden om fina garage som svada.
Min bil gick i produktion igår (jää) så nu blir det till att städa upp mitt garage också. Har redan downlights, värme och kaklat golv men det har hamnat lite tråkiga saker på golvet som jag inte vill ha där (plastinsamling hör inte hemma i ett garage!).
Det ser grymt ut! Är det en Ferrari-replika som du har där under skynket? Byggd på Toyota MR2?
Nu fick jag blodad tand att städa i garaget hemma! Ska bara få min P85D först, så kommer min bild i slutet av mars!
Trots att det finns grymt bra elbilar (läs Tesla P85D) så tror jag att det finns många andra (jag) som gärna skulle kunna ta över den trots gamla drivlina. Det finns de (inte jag) som älskar ånglok också
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Precis köpt hus och garaget var tyvärr det enda som inte var nyrenoverat. Budget till renovering finns inte i år så Teslan får nöja sig med rå betong, synliga rör/ kabelkanaler och halvrivna gipsväggar. Trefas finns dock så om proppen håller behöver jag inte ens ta hit elektriker.
_____________________________ Midnight Silver Model 3 LR AWD Obsidian Black Model X 75D Multicoat Red Model S 85D