Det var våran bylundbylund skrev:Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.
Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Coolt. Vi satt och åt på restaurangen tvärs över korsningen.tehjimos skrev:Det var våran bylundbylund skrev:Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.varit på semester i Norr!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det där är ju inte våran... om du inte photoshoppat på 21" gråa... vi kör 22" silver..bylund skrev:Coolt. Vi satt och åt på restaurangen tvärs över korsningen.tehjimos skrev:Det var våran bylundbylund skrev:Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.varit på semester i Norr!
Så det har alltså funnits 2 Röda teslor i Piteå under dom dagarna? Finns ju bara 1 Tesla bosatt i Piteå och tror inte hans var röd.. ny turistort för elbilar? Finns ju dock i princip INGEN laddning i hela stan...
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Är på besök i kungliga hufudstaden. Räknas taxi som spotting?
Låg bakom en Brun 70 EMS? På klarastrandsleden södergående. Ca Kl 8
Tesla Model Y
Tre, min var röd och i Piteå ocksåtehjimos skrev:Det där är ju inte våran... om du inte photoshoppat på 21" gråa... vi kör 22" silver..bylund skrev:Coolt. Vi satt och åt på restaurangen tvärs över korsningen.tehjimos skrev:Det var våran bylundbylund skrev:Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.varit på semester i Norr!
Så det har alltså funnits 2 Röda teslor i Piteå under dom dagarna? Finns ju bara 1 Tesla bosatt i Piteå och tror inte hans var röd.. ny turistort för elbilar? Finns ju dock i princip INGEN laddning i hela stan...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Taxi räknas tyvärr inte. Snart inte vanliga model S heller, själv ser jag mellan 5-10 per dag (ej taxi) och 1 X idaggellerstam skrev:Är på besök i kungliga hufudstaden. Räknas taxi som spotting?![]()
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Såg en i morse på R50 riktning mot Borlänge från Ludvika hållet
/Tesladrömmare
/Tesladrömmare
Senast redigerad av Strandnet, redigerad totalt 1 gånger.
Tesladrömmare
Såg en MS med reggskylten Agil. Någon här?
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- Kenth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/kenth4336
Jag har en silverfärgad med regnr. Agile.chpaulin skrev:Såg en MS med reggskylten Agil. Någon här?
Kanske var det den
Model S 100D 18 , Pärlvit
Model S LR Raven-19[/b] , Pärlvit
Model S Plaid -23 , Svart
Model 3 LR 19 , Svart
Model 3 LR 21 , Pärlvit
Model Y Performance 23 , Pärlvit
Vit Model S med pano i eftermiddags i Börje utanför Uppsala, USOxxx. Vinkade fram den trots att jag kom från höger 
MYP tillverkad 25/10 2023. Problemfri hittills!
Falkenberg i går kväll.

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Vad fan i helvetes!!!! Den andra till vänster högst upp kan vara min!! Har beställt en röd med gråa 21".. Och den kom till Tilburg tidigare i veckan

Såg en transport utanför SC i infracity.. 6 nya bilar klara.. ingen bild fick jag dock!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Torsdag idag. 

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning
De va nog jagdanni skrev:Åh, var det du! Min fru sa att du gjorde tummen upp och vinkade och till och med ställde dig och dansade på instrumentbrädan en stund. Jag hade fullt upp med att fokusera på trafiksituationen - var en halv centimeter från att få hela sidan skrapad av en stressad och hetsig människa i en V70 bara sekunder före. Jag ber självklart så hemskt mycket om ursäkt och lovar att vinka dubbelt så mycket nästa gång!Elektrokungen skrev:Danni spottad på Mölndalsvägen, GBG kl 16:05. Han ignorerade mig dock...
Vi såg för övrigt en Tesla vid Frölunda Torg kl 17:05 idag som vi blev lite osäkra på färgen på - var den silvrig eller var det nån ljusgrå wrap eller omlackering? Om ägaren hänger här så kan väl hen ge sig tillkännaHelt omöjligt att posta alla spottings här för övrigt. Känns som att vi ser 2-3 stycken per dag utöver vår egna numera. Kul!
Model S 60 / Tech paket m. AP / Supercharger / 22kW Laddare / Halvläder / Automagisk baklucka / Finbelysning / Cyklon 19" SÅLD!
Model X 100D / Premium / AP / 7 säten
Rabattkod: http://---
Model X 100D / Premium / AP / 7 säten
Rabattkod: http://---
Eftersom Bylund startade tråden så måste jag förstås lägga upp denna Teslaspotting, dvs Bylunds. Inte så ofta man ser en Tesla uppe i Luleå.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Aha! Vad har du för färg på bilen då? Den såg annorlunda ut nämligen, men det kan helt enkelt ha varit ljuset.ivveh skrev:De va nog jagdanni skrev:Åh, var det du! Min fru sa att du gjorde tummen upp och vinkade och till och med ställde dig och dansade på instrumentbrädan en stund. Jag hade fullt upp med att fokusera på trafiksituationen - var en halv centimeter från att få hela sidan skrapad av en stressad och hetsig människa i en V70 bara sekunder före. Jag ber självklart så hemskt mycket om ursäkt och lovar att vinka dubbelt så mycket nästa gång!Elektrokungen skrev:Danni spottad på Mölndalsvägen, GBG kl 16:05. Han ignorerade mig dock...
Vi såg för övrigt en Tesla vid Frölunda Torg kl 17:05 idag som vi blev lite osäkra på färgen på - var den silvrig eller var det nån ljusgrå wrap eller omlackering? Om ägaren hänger här så kan väl hen ge sig tillkännaHelt omöjligt att posta alla spottings här för övrigt. Känns som att vi ser 2-3 stycken per dag utöver vår egna numera. Kul!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- alset srotom
- Teslaägare
Tycker generellt att när man ser dessa biltrailers så står bilarna alldeles för nära varandra samt bilarna ovan står väldigt nära taket på de undre.
När trailern sedan kör på ett gupp så svajar det redigt och det är årsmån att slå i taket på bilarna under.
Inget som vet med sig att de råkat ut får leveransskador?
När trailern sedan kör på ett gupp så svajar det redigt och det är årsmån att slå i taket på bilarna under.
Inget som vet med sig att de råkat ut får leveransskador?
Vill du ha 8000:- rabatt vid köp av Model S & X skicka PM!
Stod ett helt gäng leveransklara MS facelift i Mölndal idag. Avis på de som får en kallelse denna sida sommaren 
Ägare Model S70D - MC Red - Köpa ny Tesla? Använd http://--- för 8000kr i rabatt!
Nästa observation: bilarna på lastbilen ser ut som de på min bild där, kan det vara så...?
Ägare Model S70D - MC Red - Köpa ny Tesla? Använd http://--- för 8000kr i rabatt!
Blå Model S i parkerad Ströbylund utanför Uppsala alldeles nyss, WJL***. Även den leasad, förstås 
MYP tillverkad 25/10 2023. Problemfri hittills!
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Grå model S siktad utanför Jula i Uppsala för ca 15 minuter sedan. Har för mig att den tom var faceliftad.
Model S85D -15, "Voltaire"
Såg idag en grå P85 med Aero fälgar i Kållered idag.
Inte ifta man ser de fälgarna.
Inte ifta man ser de fälgarna.
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
En model S på vägar omkring Detroit Michigan 

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se