Ioniq 9
Moderator: Redaktion
-
Macki
- elbilist
Re: Ioniq 9
Ja man kan ju inte annat än att vara väldigt nöjd med den laddkurvan, inte så hög maxeffekt men vääääldigt platt.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Electron
-
Macki
- elbilist
Om du inte provkört så rekommenderar jag starkt att du gör det, väldigt bekväm och tyst!
Där är fortfarande bra affärer att göra på bilen dock inga 20% men där finns handlare som har 12% och 0,99% ränta bla.
Jag ångar inte en sekund bytet, och som jag skrivit innan så är Ioniq9 bättre på alla punkter än ev9.
Appen och infotainment har även de förbättringar tex man kan få en ögonblicksbild från kamerorna runt bilen i appen
-
eldbollen
Kritade precis på för en Calligraphy Performance Black (edition? Line? Vet ej men med svarta lister etc) i Abyss Black. Ser fram emot den, kliver upp från en ID4 GTX -23, tror och hoppas på en stor förändring.
Är det någon skillnad mellan MY26 och 27 i Europa/Sverige? I USA var det en hel del men vet inte om det blir likadant i Sverige/Europa? Har för mig att även tredje raden får ventilerade säten exempelvis?
Är det någon skillnad mellan MY26 och 27 i Europa/Sverige? I USA var det en hel del men vet inte om det blir likadant i Sverige/Europa? Har för mig att även tredje raden får ventilerade säten exempelvis?
-
Macki
- elbilist
Härligt du kommer inte bli besviken! Har själv haft en enyaq coupe rs och det är stor skillnad på alla sätt!eldbollen skrev: ↑30 jun 2026 19:05Kritade precis på för en Calligraphy Performance Black (edition? Line? Vet ej men med svarta lister etc) i Abyss Black. Ser fram emot den, kliver upp från en ID4 GTX -23, tror och hoppas på en stor förändring.
Black line är väldigt cool då även allt invändigt är svart också
Vad jag vill minnas så är det att det är värme på tredje raden som tillkommer, annars vet jag inte om där är några fler förändringar.
Jag ladda från 13-80% idag och den höll sig över 200kw i snitt även under den sessionen, den gick under 200kw först vid 70% så vill man ha snabbast laddning så bör man köra vidare då kring 70%