Jag förstod inte varför du citerar mig med ovanstående inlägg men för att lägga till bild klickar du på fliken nedanför förhandsgranska och sedan lägg till bilder/bilagor. Sedan klicka på lägg till filer,Jeno skrev: ↑02 feb 2026 17:39Jag har en bild men kan inte se var man laddar upp den. Någon som vet hur man gör? Bilden visar så väl varför detta är en snygg kombo. I våra andra Teslor hade vi svart klädsel och var i valet och kvalet om vi skulle välja vit då. Den här gången bestämde vi oss direkt. När vi lämnade Tesla kom en MY med vit klädsel. Frågade om ägaren var nöjd. Det var han. Han skulle välja det i varje ny bil han beställde. Jag bad att få se hur den såg ut efter några år. Jättefin och han hade inte torkat av den var 14:e dag. Visst såg man att bilen var använd men det gör man även i en med svart klädsel. Du kommer att bli så nöjdVindens skrev: ↑02 feb 2026 12:56Jag beställde likadan i helgen och inväntar bokning av leveransdag, både VIN och reg nr kom relativt omgående.juniper_fairline skrev: ↑02 feb 2026 07:34Ny här.Beställde min första Tesla 16/1. Juniper Standard RWD. Fick reg och VIN inom en timme och leveransdatum 30/1 som blev förflyttad till imorgon 3/2. Håller tummarna att jag får hämta imorgon.
![]()
Uppskattad leveransdatum 2-6 februari.
Det verkar inte vara någon rusning på denna variant om inte annat.![]()
Tråden mår alltid bra fler av bilder