Vilken "scriptsida"?
Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum model Y Juniper
https://github.com/chrisi51/tesla-order ... #telemetry
Seek and ye shall find.
Inte för att man får ut så mycket av att se sitt VIN, men ändå.
- jimhalpert
- Teslaägare
Nu blev det 29 nov - 29 dec ist för 22-14 
Marinblå AWD
Marinblå AWD
Senast redigerad av jimhalpert, redigerad totalt 1 gånger.
Samma för mig. Beställt 14 okt, marinblå AWD. Hoppas att det ändras till det bättre. Annars blir det kanske en fin julklapp
Jag har 29-31/12 på en LR AWD röd med vit inredning. Hoppas det håller med tanke på kampanjen
-
Tesladriver99
Om jag har förstått det rätt så prioriteras andra marknader än Skandinavien……. Bara att hålla tummarna att den kommer innan årsskiftet!
-
Tesladriver99
Förstår inte riktigt att alla är oroliga att kampanjen brinner inne. De kan väl inte ta bort en lovad rabatt om de inte levererar i tid. Om försenad leverans beror på Tesla så bör rabatt eller 0% räntan bestå. Men jag hoppas och tror ändå att de flesta kommer få sina bilar innan årsskiftet, då antalet leverade bilar innan årskiftet är otroligt viktigt för börskursen. Men snart vet vi
- jimhalpert
- Teslaägare
Jag är inte orolig utan snarare otåligMarex skrev: ↑06 nov 2025 18:26Förstår inte riktigt att alla är oroliga att kampanjen brinner inne. De kan väl inte ta bort en lovad rabatt om de inte levererar i tid. Om försenad leverans beror på Tesla så bör rabatt eller 0% räntan bestå. Men jag hoppas och tror ändå att de flesta kommer få sina bilar innan årsskiftet, då antalet leverade bilar innan årskiftet är otroligt viktigt för börskursen. Men snart vet vi![]()