Nej vad trist. Jag brukar följa Everyday astronauts sändningar, men lördag är jag uppbokad hela dagen. Den här hade jag verkligen velat se.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Nej vad trist. Jag brukar följa Everyday astronauts sändningar, men lördag är jag uppbokad hela dagen. Den här hade jag verkligen velat se.
Gör som Joey
/fth
Tack för tipset
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Pinsam rubriken i Expressen "Musks fiasko: Raket exploderade – igen". Exponerar bara brutalt rubriksättarens totala okunskap om den otroliga utveckling som skett för att komma så långt man gjorde idag.
Pinsam rubriken i Expressen "Musks fiasko: Raket exploderade – igen". Exponerar bara brutalt rubriksättarens totala okunskap om den otroliga utveckling som skett för att komma så långt man gjorde idag.
Helt otroligt okunnig och/eller lögnaktig rubrik. Man tappar ju mer och mer förtroendet för dessa clickbait-jagande ”journalister”.
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Nu tror och hoppas jag att det går vägen, men är det någon som vet hur lång "runway" SpaceX har? Dvs hur många månader till kan de fortsätta med Starship utan att lyckas. Starlink IPO hjälper ju, om det händer.
Kollade på uppskjutningen. Häftigt med raket och inte lika nervpressande så länge det är obemannat.
Jag förstår nyttan med nyttolast till rymdstationen och satelliter.
Men vad det är som lockar på mars har jag aldrig riktigt fattat. Någon som kan förklara?
PÅminner om filmen rätta virket. Den mest komiska scenen är alla misslyckade uppskjutningar i revy. Speciellt austonauterna som med stelna leenden ser på farkosten de kommer sitta i. Och man undrar hur de någonsin kunde tillåtas ha människor ombord. Men det är en del av processen. och det är farligt. varit flera dödsolyckor vid uppskjutningar. men är som sagt det är förväntat. Nu tror jag inte de räknade eller hoppades på förstörelse men det är inte sista gången något liknande sken. Sedan håller jag med om att rubrikerna var lite negativt vinklade, men tror man inte skall ses som en lyckad uppskjutning men heller inte en katastrof.
Kollade på uppskjutningen. Häftigt med raket och inte lika nervpressande så länge det är obemannat.
Jag förstår nyttan med nyttolast till rymdstationen och satelliter.
Men vad det är som lockar på mars har jag aldrig riktigt fattat. Någon som kan förklara?
Kortfattat är det väl att mänskligheten är mindre sårbar ju fler planeter den befolkar.