Jag lyckas inte komma in på normala sidan iaf..
Model 3
Moderator: Redaktion
Re: Model 3
Är det inte underbart att hela Tesla.com är bara en reservationssite just nu.
MYLR-24
Tja den länken måste man ha sparad isåfall. För officiella vägen gick det inte.Zalman3 skrev:
MYLR-24
Jag googlade på my tesla._TonyV skrev:Tja den länken måste man ha sparad isåfall. För officiella vägen gick det inte.Zalman3 skrev:
Då kom jag runt det
2015 02 - 2019 03: S60 Vit | SÅLD
2019 03 - 2021 01: M3 LR AWD | SÅLD |
2021 01: M3 LR AWD | Pärlvit Multi-Coat | 19" Sport-fälgar | Helsvart interiör | Dragkrok |
2019 03 - 2021 01: M3 LR AWD | SÅLD |
2021 01: M3 LR AWD | Pärlvit Multi-Coat | 19" Sport-fälgar | Helsvart interiör | Dragkrok |
Tesladrömmare från Linköping, pluggar i Göteborg
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
svårt att se på bilderna, men det ser ut som det ev kan komma en större laddlucka. Kan man tänka sig CCS där bakom kanske?
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Det blir ju svårare än tänkt att stoppa in stora saker bak i den bilen... Bagageluckan verkar vara ungefär som på en vanlig sedan. Såvida dom inte hittat på ett sätt för den där långa sluttande glasrutan bak att kunna öppnas.

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Vill du har stora saker får du nog hyra en släpkärra.
Model Y (Tidigare Model S 100D, Model S 85)
Ja, vi får hoppas att dragpaket kommer som tillval på Model ☰!pegs skrev:Vill du har stora saker får du nog hyra en släpkärra.
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
Den frågan har behandlats här http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... =51&t=4067
Svaret verkar vara semi-hatchback ☺
Svaret verkar vara semi-hatchback ☺
MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20"
MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD
Nissan Leaf -15
Lite by info from Elon på Twitter
Model 3 orders at 180,000 in 24 hours. Selling price w avg option mix prob $42k, so ~$7.5B in a day. Future of electric cars looking bright!
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
42$k i genomsnitt, det var lågt det. Fast han kanske räknar med att väldigt många kommer att välja bilen i standardutförande.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Ett bra sätt att bättra på likviditeten..Kalle skrev:180'000 x 10'000 = 1 800 000 000kr rentefritt lån på en dag.
Vet inte om frunken har tagits upp här ännu. Det här verkar vara en om än halvdålig bild på den:

Kanske finns bättre ?

Kanske finns bättre ?
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Frunkluckan set väldigt massiv ut! Typ våffeljärnLaban skrev:Vet inte om frunken har tagits upp här ännu. Det här verkar vara en om än halvdålig bild på den:
Kanske finns bättre ?
Senast redigerad av kenhag, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla Model Y reserverad
Hyundai Kona Electric Advanced 64kWh/2020
Undrar om dual-drive-modellerna kommer ha frunk alls?
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Det var väl mer än vad till och med de mest optimistiska trodde?Elon Musk @elonmusk 24m24 minutes ago
Thought it would slow way down today, but Model 3 order count is now at 198k. Recommend ordering soon, as the wait time is growing rapidly.
Jag ser inte min reservation i MyTesla, enda som behövde matcha var email enligt butiken, någon mer som har samma "problem"?
Ser inget heller men enligt Tesla Malmö kraschade servern efter typ 40000 tusen bekräftelse mail kanske är det?morrhugg skrev:Jag ser inte min reservation i MyTesla, enda som behövde matcha var email enligt butiken, någon mer som har samma "problem"?
Lator gissade väl på 700k efter första månaden. Börjar undra om han inte kan få rättBorklund skrev:Det var väl mer än vad till och med de mest optimistiska trodde?Elon Musk @elonmusk 24m24 minutes ago
Thought it would slow way down today, but Model 3 order count is now at 198k. Recommend ordering soon, as the wait time is growing rapidly.
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Jag kommer till "Model 3 - reservera din.." när jag går till MyTesla. Har inte fått något mail heller.morrhugg skrev:Jag ser inte min reservation i MyTesla, enda som behövde matcha var email enligt butiken, någon mer som har samma "problem"?
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
- lator
- Teslaägare
Nja, det jag skrev var att det skulle vara rimligt med 700.000 reservationer på årsbasis (eller egentligen 700.000 sålda bilar per år vilket dock inte Tesla kommer att klara av på många år...)Laban skrev:Lator gissade väl på 700k efter första månaden. Börjar undra om han inte kan få rättBorklund skrev:Det var väl mer än vad till och med de mest optimistiska trodde?Elon Musk @elonmusk 24m24 minutes ago
Däremot kan det hända att också jag har underskattat det uppdämda behov som Tesla med Model 3 kan tänkas fylla.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.