Hoppas på att våra vita kommer innan juli bara men vi kan nog inte räkna med det tyvärrmyth10 skrev:Sålde Saaben idag som jag haft i väntan på MYP(Fick lämna in PS2 3 Mars) efter att skrothögen börjat strula för mycket, 2 månader i en ICE med 26k mil på mätaren får en inse att livslängd inte har med drivlina att göra utan ålder, hantering och mil! En 19år gammal "kvalitets" bil som den var engång i tiden ville jag bara köra till skroten.
Sitter nu med en E-niro med korttids hyra som känns som värsta lyxbilen men o andra sidan är månads kostnaden högre än på en Taycan Turbo![]()
Ställt in mig på att få min Tesla i början av Juni nu(Vit) inte redo att dra till Norrland på en 280mila resa med E-niro..
Ni som beställt MYP
Moderator: Redaktion
Re: Ni som beställt MYP
- Arctic Drifter
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/anders453430
- Kontakt:
Vad pessimistisk du är, nog tror jag de får upp produktionstakten i Berlin redan i år så att vi ska slippa vänta 11 månader...Bluesky skrev:Klart vi kan räkna med det.. räknar fortfarande med april!
Tesla Model Y Performance
Bara man får leverans för men1 Juli samt att den inte är monterad i hast, hellre att det tar lite längre tid…
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Följde länken och innan videon började var det en reklamsnutt för Scan där budskapet var ”allt behöver inte vara svart eller vitt”JockeH skrev:Video från 4/5 visar även vita MYP:
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Otroligt tempo på nyregistreringarna av MYP
Ytterligare en bil som registrerats.
Ytterligare en bil som registrerats.
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Verkar gå lika segt i Texas?
3P 19.3 / $ Pläd 22.12 / VW E-UP 15.2 :) SigenStor 14,8kWp 25kWh
börjar undra om det är "giga cast" de har problem med. Det är väl den största skillnaden mellan Texas/Fremont och Shanghai/Berlin..Tellus skrev:Verkar gå lika segt i Texas?
Kan ju vara så enkelt att det är normala inkörningsutmaningar också. Tesla har ju lyckats underskatta hur svårt massproduktion är förr.
MYP 22 - vit lack / svart inredning
Meep. Vita på väg...
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
- Lindstromer
- Teslaägare
Men, lastbilsföraren har ju kört vilse. Salzburg/München ligger inte åt rätt håll om man ska till Norrköping.Jeppe_E skrev:Meep. Vita på väg...
Model Y Performance, pearl white/svart interiör
Model 3 LR AWD 18" Aero i midnight grey med svart interiör inkl. EAP + FSD.
mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
beställt i mars 2021 svart/svart.
edit: fick även mail
Jag fick också mejl precis men kan inte se att jag fått något datum på min profil, fast det står att jag ska ha fått det. Var ser du det?joppex skrev:mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
M3P -21 (tidigare)
MYP -22 (nuvarande)
MYP -22 (nuvarande)
Jag fick mail om uppdatering oxå (se bild) men när jag loggar in på min Tesla sida ser jag ingen uppdatering alls, står inget datum...joppex skrev:mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
beställt i mara 2021 svart/svart.
Tesla model Y Performance 2022
typ längst ner på sidan, under RN. syns även i appen.rolundb skrev:Jag fick också mejl precis men kan inte se att jag fått något datum på min profil, fast det står att jag ska ha fått det. Var ser du det?joppex skrev:mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
Uff det blir verkligen på håretjoppex skrev:mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
Samma här.. fick samma mail från Tesla men ingen uppskattad leverans finns på kontot.
- Lindstromer
- Teslaägare
Fick mail men inget datum på min beställningssida, samma läge.som du låter det som.rolundb skrev:Jag fick också mejl precis men kan inte se att jag fått något datum på min profil, fast det står att jag ska ha fått det. Var ser du det?joppex skrev:mitt konto uppdaterades precis till prel. leverans 15 - 30 Juni. har aldrig haft ett datum eller månad innan.
Model Y Performance, pearl white/svart interiör
Model 3 LR AWD 18" Aero i midnight grey med svart interiör inkl. EAP + FSD.
Fick samma mejl och inget uppdaterat på sidan. Ringde SA och fick som besked att "Vänta över helgen i alla fall så bör det uppdateras".
Har också fått mail om uppdaterad leverans.
”Vi ber om ursäkt för förseningen osv.”
Det enda som hänt på kontot är att ”uppskattad leverans April 2022” har raderats. Nu står ingenting istället.
”Vi ber om ursäkt för förseningen osv.”
Det enda som hänt på kontot är att ”uppskattad leverans April 2022” har raderats. Nu står ingenting istället.
Fick också mejl men syns ej något datum varken i app eller på hemsidan.
Beställt Vit/svart i Mars.
Beställt Vit/svart i Mars.
Har beställt 2 bilar, den ena fick 13-30 Juni nu och den andra blankt.
Model S 90D 2016 - S
Model 3 LR 2020 - S
Model X 100D 2017 - S
Model S 75D 2017 - S
Model 3 LR 2019 - S
2 x Model Y P 2022 - S
Model S 2023 Plaid - S
Model SPL -19 - S
E - Golf -15
Maxus Euniq -22
Mercedes Kleemann SLK55K S8
Beställd CyberTruck Tri x 2
Model 3 LR 2020 - S
Model X 100D 2017 - S
Model S 75D 2017 - S
Model 3 LR 2019 - S
2 x Model Y P 2022 - S
Model S 2023 Plaid - S
Model SPL -19 - S
E - Golf -15
Maxus Euniq -22
Mercedes Kleemann SLK55K S8
Beställd CyberTruck Tri x 2
-
Wallingstam
- Kontakt:
Också fått det där mailet, vit/svart. Däremot inget datum i app/på konto än. Beställde i november -21.
Model Y Performance - Beställd