Verkar vara en som fick sin bil idag i Malmö, han hade beställt i Juniflukke skrev:Någon som har fått sin bil?
Inte hört någonting från min säljare förutom ev leverans i april-maj men jag tvivlar.
Beställt i oktober
BMW i4
Moderator: Redaktion
Re: BMW i4
Re: BMW i4
Hämtar min på onsdag
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Pictures or it didn’t happened!HelectriC skrev:Hämtar min på onsdag
Audi Q8 E-tron 50, S-line -24
Re: BMW i4
Det är lite kul med vanlig ÅF ändå. Jag började tänka på hur jag skulle organisera hela logistiken runt att hämta bilen, få den till lackbehandling, hämta igen. Tycka synd om mig själv för att jag bara får köra bilen 1min innan jag lämnar in den igen.
Meeen, så tänkte jag att en vanlig ÅF ändå kanske kan lite mer än bara skicka ett sms att de inte tänker hjälpa till med något när jag hämtar bilen, så jag frågade om de inte kunde ta bilen till lackbehandlaren innan jag hämtar, så blir det enklare för mig. Absolut var svaret, dom kör dit den imorgon, hämtar igen på onsdag morgon, så får jag bilen utlevererad onsdag lunch som först avtalat. Det gör allt så mkt enklare och bättre för mig
Meeen, så tänkte jag att en vanlig ÅF ändå kanske kan lite mer än bara skicka ett sms att de inte tänker hjälpa till med något när jag hämtar bilen, så jag frågade om de inte kunde ta bilen till lackbehandlaren innan jag hämtar, så blir det enklare för mig. Absolut var svaret, dom kör dit den imorgon, hämtar igen på onsdag morgon, så får jag bilen utlevererad onsdag lunch som först avtalat. Det gör allt så mkt enklare och bättre för mig
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Första dagen det var möjligt, har för mig det var ca 2 juni 2021.anna__ skrev:När beställde du?
Känns som jag får vänta i evigheter på min
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- Bjelke
- Teslaägare
- Inlägg: 19601
- Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
- Ort: Bollnäs
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: BMW i4
Satan, den går som en skållad råtta
Färgen är väldigt föränderlig beroende på ljus, från ljusblå til primergrå. Helt klart nöjd med valet!
Färgen är väldigt föränderlig beroende på ljus, från ljusblå til primergrå. Helt klart nöjd med valet!
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Mer körintryck tack, gärna jämfort med Model S
Tesla Model S P85DL+ (nr 9)
Tidigare bilar
Model S P100D+ Tars Edition
Model S P85DL+
Model S P100DL
Model S 90D
Model S P85DL
Model S P85+
Model S P85 levererad 12 juni 2014
Tidigare bilar
Model S P100D+ Tars Edition
Model S P85DL+
Model S P100DL
Model S 90D
Model S P85DL
Model S P85+
Model S P85 levererad 12 juni 2014
Re: BMW i4
Kul med bilar som i praktiken inte går att köpa... Där väntetiden är "över ett år" och där vissa tillval plockas bort pga "komponentbrist"... Och kul med en ombytlig regering som hela tiden ändrar förutsättningarna i form av ändrad förmånsbeskattning, ändrade regler för bonusen...
Kanske bara är jag som är gnällig men hur fasiken hittar man "köpglädje" i detta virrvarr?
Kanske bara är jag som är gnällig men hur fasiken hittar man "köpglädje" i detta virrvarr?
Re: BMW i4
Otroligt fin bil!
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Re: BMW i4
dd88 skrev:Otroligt fin bil!
Jag tycker inte BMW är på rätt väg riktigt. För många designelement. Blir plottrigt. Gillar inte "rundningen" av baken heller som påminner om Mercedes. På det stora hela ser den trött och tung ut. Som en myrslok.
Tacka vet jag gamla F36. Mycket mer harmonisk i formgivningen. Mer clean.
Re: BMW i4
Håller med.MWall skrev:dd88 skrev:Otroligt fin bil!
Jag tycker inte BMW är på rätt väg riktigt. För många designelement. Blir plottrigt. Gillar inte "rundningen" av baken heller som påminner om Mercedes.
Tacka vet jag gamla F36. Mycket mer harmonisk i formgivningen. Mer clean.
Har kört bmw innan Teslan, och tycker också att det överlag blivit sämre för var version nu.
På denna kaross så är det främst handtagen till dörrarna som stör mig mest. Tycker dom är helt fruktansvärda faktiskt...
Re: BMW i4
Ja med 4GC peakade BMW utan tvekan.
Var sjukt nöjd med min M3, trots luft i hjulhusen fram. Vi beställde nya 3an i svart för att trolla bort grillen, annars så är det mest småsaker som jag stör mig på rent utseendemässigt med den.
Funderade på det så sent som idag när jag låg bakom en iX, ”nya generationen” bilar ser ju förjävlig ut i de flesta fall. Är ju inte bara BMW som gått ner sig, Tesla slutade bry sig iom Model 3 och slog rekord med Model Y. Mercedes bilar ser ut som något som hade kunnat komma från Kina för 10-15 år sedan, Audi går all in på att varje bil ska se klonad ut. Finns knappt en ny bil på marknaden idag utan en detalj eller linje som får en att vilja gråta en skvätt.
Var sjukt nöjd med min M3, trots luft i hjulhusen fram. Vi beställde nya 3an i svart för att trolla bort grillen, annars så är det mest småsaker som jag stör mig på rent utseendemässigt med den.
Funderade på det så sent som idag när jag låg bakom en iX, ”nya generationen” bilar ser ju förjävlig ut i de flesta fall. Är ju inte bara BMW som gått ner sig, Tesla slutade bry sig iom Model 3 och slog rekord med Model Y. Mercedes bilar ser ut som något som hade kunnat komma från Kina för 10-15 år sedan, Audi går all in på att varje bil ska se klonad ut. Finns knappt en ny bil på marknaden idag utan en detalj eller linje som får en att vilja gråta en skvätt.
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Re: BMW i4
Har knappt haft tid att köra änNiclas skrev:Mer körintryck tack, gärna jämfort med Model S
Men det jag saknade mest med Polestar, inställbart chassi, har M50 och det funkar riktigt bra. Mjuk och fin över gupp och på väg hem från jobbet i pendlarkö trots 20” fälgar med lågprofildäck. Rapp och aggressiv i sport med styvt chassi. Synd att man måste ut och skruva under bilen på Polestar, det gör man ju i praktiken aldrig.
Den går inte alls att jämföra med Model S egentligen. Model S är en sävlig finlandsfärja i jämförelse M50 är mer som Model 3 i handling.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Kan nog inte hålla med om detta med en nyare Model S, men nu var det ett tag sen jag körde en också.HelectriC skrev:Har knappt haft tid att köra änNiclas skrev:Mer körintryck tack, gärna jämfort med Model S
Men det jag saknade mest med Polestar, inställbart chassi, har M50 och det funkar riktigt bra. Mjuk och fin över gupp och på väg hem från jobbet i pendlarkö trots 20” fälgar med lågprofildäck. Rapp och aggressiv i sport med styvt chassi. Synd att man måste ut och skruva under bilen på Polestar, det gör man ju i praktiken aldrig.
Den går inte alls att jämföra med Model S egentligen. Model S är en sävlig finlandsfärja i jämförelse M50 är mer som Model 3 i handling.
Däremot var jag ut i veckan och provkörde en i4 M50 och den är som en tank jämfört med min model 3, känns att det är en tung bil. Fördel mot Model 3 är upplevd kvalitet på interiör, komfort och ljudnivå i kupèn. Den är styvare vid akiv körning där M3 kränger lite mer, men vet av egen erfarenhet att det här ordnas med nya fjädrar på M3.
Det som talar mot i4 är räckvidd, utrymme och så är man helt befriad från feedback vad bilen gör, du känner inget i rumpan vad som pågår och inget i ratten. Sen vet jag inte om det var något fel på bilen jag körde men programmeringen av gaspedalen var rätt hemsk, på min M3P är den väldigt linjär och fin hela vägen medan den på i4:an var mer allt eller ingen när man började gasa.
Dock sammanfattat en trevlig bil och framförallt om man vill åka bekvämt, det är ingen bil som ger mer körglädje än att den är snabb rakt fram. Men hade man kunnat få leverans idag hade jag köpt den, för jag vill ha komfort och en tystare bil. Men att vänta 1-år på en bil som troligen kommer åldras fort som elbil duger inte.
Re: BMW i4
Är din M3P en facelift eller gamla?kalenen skrev:Kan nog inte hålla med om detta med en nyare Model S, men nu var det ett tag sen jag körde en också.HelectriC skrev:Har knappt haft tid att köra änNiclas skrev:Mer körintryck tack, gärna jämfort med Model S
Men det jag saknade mest med Polestar, inställbart chassi, har M50 och det funkar riktigt bra. Mjuk och fin över gupp och på väg hem från jobbet i pendlarkö trots 20” fälgar med lågprofildäck. Rapp och aggressiv i sport med styvt chassi. Synd att man måste ut och skruva under bilen på Polestar, det gör man ju i praktiken aldrig.
Den går inte alls att jämföra med Model S egentligen. Model S är en sävlig finlandsfärja i jämförelse M50 är mer som Model 3 i handling.
Däremot var jag ut i veckan och provkörde en i4 M50 och den är som en tank jämfört med min model 3, känns att det är en tung bil. Fördel mot Model 3 är upplevd kvalitet på interiör, komfort och ljudnivå i kupèn. Den är styvare vid akiv körning där M3 kränger lite mer, men vet av egen erfarenhet att det här ordnas med nya fjädrar på M3.
Det som talar mot i4 är räckvidd, utrymme och så är man helt befriad från feedback vad bilen gör, du känner inget i rumpan vad som pågår och inget i ratten. Sen vet jag inte om det var något fel på bilen jag körde men programmeringen av gaspedalen var rätt hemsk, på min M3P är den väldigt linjär och fin hela vägen medan den på i4:an var mer allt eller ingen när man började gasa.
Dock sammanfattat en trevlig bil och framförallt om man vill åka bekvämt, det är ingen bil som ger mer körglädje än att den är snabb rakt fram. Men hade man kunnat få leverans idag hade jag köpt den, för jag vill ha komfort och en tystare bil. Men att vänta 1-år på en bil som troligen kommer åldras fort som elbil duger inte.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: BMW i4
Har inte hunnit varken ta så många bilder eller köra bilen så väldigt långt, var några vänner som absolut ville ut och cykla. Men då fick jag testa kroken till cykelhållare och den kommer ut så fint den, helt automatiskt med enbart ett tryck sen gillar jag verkligen att snabbt kunna välja mellan full regenerering eller ingen (växelväljaren i D eller B). Gillar även HUD som jag saknar på Model 3. Också schysst att keyless verkligen är helt keyless, behöver inte toucha handtaget eller något, samma som med Tesla. Digital nyckel funkade inte med min mobil, tydligen är den för gammal, så får väl köpa ny då Sparksensorn på bagageluckan är skönt att få tillbaks. Saknade den när jag bytte Polestar mot ioniq.
Tråkigt att inte ha frunk! Trevligt att igen kunna öppna taket även om öppningen är betydligt mindre än på Model S jag hade. Riktigt schysst att Android Auto även visas i instrument framför förare och i HUD, känns bättre integrerat än i ioniq. Inbyggda kartan känns sjukt gammal rent designmässigt. Jisses, den kommer inte användas ofta kan jag säga
Autopilot eller vad BMW kallar den är också riktigt smidig. Inget pling-plong varje gång man byter fil som i Teslan (det är faktiskt sjukt irriterande). Ratten kunde gärna varit lite mindre, gillar storleken i Model 3. Harman Kardon stereon är bra, behöver nog lite tid för att helt komma fram till om den är riktigt bra eller medel.
Tråkigt att inte ha frunk! Trevligt att igen kunna öppna taket även om öppningen är betydligt mindre än på Model S jag hade. Riktigt schysst att Android Auto även visas i instrument framför förare och i HUD, känns bättre integrerat än i ioniq. Inbyggda kartan känns sjukt gammal rent designmässigt. Jisses, den kommer inte användas ofta kan jag säga
Autopilot eller vad BMW kallar den är också riktigt smidig. Inget pling-plong varje gång man byter fil som i Teslan (det är faktiskt sjukt irriterande). Ratten kunde gärna varit lite mindre, gillar storleken i Model 3. Harman Kardon stereon är bra, behöver nog lite tid för att helt komma fram till om den är riktigt bra eller medel.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Väntar på min också, om ett par månader eller år haha vem vet.
Vet du om Apple carplay funkar i HUD också?
Vet du om Apple carplay funkar i HUD också?
HelectriC skrev:Har inte hunnit varken ta så många bilder eller köra bilen så väldigt långt, var några vänner som absolut ville ut och cykla. Men då fick jag testa kroken till cykelhållare och den kommer ut så fint den, helt automatiskt med enbart ett tryck sen gillar jag verkligen att snabbt kunna välja mellan full regenerering eller ingen (växelväljaren i D eller B). Gillar även HUD som jag saknar på Model 3. Också schysst att keyless verkligen är helt keyless, behöver inte toucha handtaget eller något, samma som med Tesla. Digital nyckel funkade inte med min mobil, tydligen är den för gammal, så får väl köpa ny då Sparksensorn på bagageluckan är skönt att få tillbaks. Saknade den när jag bytte Polestar mot ioniq.
Tråkigt att inte ha frunk! Trevligt att igen kunna öppna taket även om öppningen är betydligt mindre än på Model S jag hade. Riktigt schysst att Android Auto även visas i instrument framför förare och i HUD, känns bättre integrerat än i ioniq. Inbyggda kartan känns sjukt gammal rent designmässigt. Jisses, den kommer inte användas ofta kan jag säga
Autopilot eller vad BMW kallar den är också riktigt smidig. Inget pling-plong varje gång man byter fil som i Teslan (det är faktiskt sjukt irriterande). Ratten kunde gärna varit lite mindre, gillar storleken i Model 3. Harman Kardon stereon är bra, behöver nog lite tid för att helt komma fram till om den är riktigt bra eller medel.
Re: BMW i4
Både AA och Apple play ska funka sömlöst på alla skärmar.anna__ skrev:Väntar på min också, om ett par månader eller år haha vem vet.
Vet du om Apple carplay funkar i HUD också?
HelectriC skrev:Har inte hunnit varken ta så många bilder eller köra bilen så väldigt långt, var några vänner som absolut ville ut och cykla. Men då fick jag testa kroken till cykelhållare och den kommer ut så fint den, helt automatiskt med enbart ett tryck sen gillar jag verkligen att snabbt kunna välja mellan full regenerering eller ingen (växelväljaren i D eller B). Gillar även HUD som jag saknar på Model 3. Också schysst att keyless verkligen är helt keyless, behöver inte toucha handtaget eller något, samma som med Tesla. Digital nyckel funkade inte med min mobil, tydligen är den för gammal, så får väl köpa ny då Sparksensorn på bagageluckan är skönt att få tillbaks. Saknade den när jag bytte Polestar mot ioniq.
Tråkigt att inte ha frunk! Trevligt att igen kunna öppna taket även om öppningen är betydligt mindre än på Model S jag hade. Riktigt schysst att Android Auto även visas i instrument framför förare och i HUD, känns bättre integrerat än i ioniq. Inbyggda kartan känns sjukt gammal rent designmässigt. Jisses, den kommer inte användas ofta kan jag säga
Autopilot eller vad BMW kallar den är också riktigt smidig. Inget pling-plong varje gång man byter fil som i Teslan (det är faktiskt sjukt irriterande). Ratten kunde gärna varit lite mindre, gillar storleken i Model 3. Harman Kardon stereon är bra, behöver nog lite tid för att helt komma fram till om den är riktigt bra eller medel.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: BMW i4
Fy fasen vad gött
HelectriC skrev:Både AA och Apple play ska funka sömlöst på alla skärmar.anna__ skrev:Väntar på min också, om ett par månader eller år haha vem vet.
Vet du om Apple carplay funkar i HUD också?
HelectriC skrev:Har inte hunnit varken ta så många bilder eller köra bilen så väldigt långt, var några vänner som absolut ville ut och cykla. Men då fick jag testa kroken till cykelhållare och den kommer ut så fint den, helt automatiskt med enbart ett tryck sen gillar jag verkligen att snabbt kunna välja mellan full regenerering eller ingen (växelväljaren i D eller B). Gillar även HUD som jag saknar på Model 3. Också schysst att keyless verkligen är helt keyless, behöver inte toucha handtaget eller något, samma som med Tesla. Digital nyckel funkade inte med min mobil, tydligen är den för gammal, så får väl köpa ny då Sparksensorn på bagageluckan är skönt att få tillbaks. Saknade den när jag bytte Polestar mot ioniq.
Tråkigt att inte ha frunk! Trevligt att igen kunna öppna taket även om öppningen är betydligt mindre än på Model S jag hade. Riktigt schysst att Android Auto även visas i instrument framför förare och i HUD, känns bättre integrerat än i ioniq. Inbyggda kartan känns sjukt gammal rent designmässigt. Jisses, den kommer inte användas ofta kan jag säga
Autopilot eller vad BMW kallar den är också riktigt smidig. Inget pling-plong varje gång man byter fil som i Teslan (det är faktiskt sjukt irriterande). Ratten kunde gärna varit lite mindre, gillar storleken i Model 3. Harman Kardon stereon är bra, behöver nog lite tid för att helt komma fram till om den är riktigt bra eller medel.
Re: BMW i4
Låter utmärkt (gillar M3, men inte MS)!HelectriC skrev:Har knappt haft tid att köra änNiclas skrev:Mer körintryck tack, gärna jämfort med Model S
Men det jag saknade mest med Polestar, inställbart chassi, har M50 och det funkar riktigt bra. Mjuk och fin över gupp och på väg hem från jobbet i pendlarkö trots 20” fälgar med lågprofildäck. Rapp och aggressiv i sport med styvt chassi. Synd att man måste ut och skruva under bilen på Polestar, det gör man ju i praktiken aldrig.
Den går inte alls att jämföra med Model S egentligen. Model S är en sävlig finlandsfärja i jämförelse M50 är mer som Model 3 i handling.
Gillar att man kan ställa chassi, och utan att behöva krypa under bilen (hade aldrig orkat det om jag haft en PS2PP). Låter som en grymt trevlig bekantskap!
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Re: BMW i4
Trådlöst AA är så himla smutt. Märkligt att inte alla nya bilar har det. Är för stunden i USA och har en bil som känns som den är från 80-talet (Chevy Suburban), men trådlös AA har den allt och det funkar utmärkt!
https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
- Bjelke
- Teslaägare
- Inlägg: 19601
- Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
- Ort: Bollnäs
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: BMW i4
Fronten ser iaf verkligen o-aerodynamisk ut, den hade nog kunnat göras bättre utan att tappa
BMW-DNA för mycket tror jag…
BMW-DNA för mycket tror jag…
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19