En gång vid SC i Gävle o nu senast när jag kompletteringsladdade lite i ett p-hus i Vällingby. Det måste vara ngt extra med just min Tesla tänker jag
Min bil är visst populär här på forumet
Moderator: Redaktion
Min bil är visst populär här på forumet
Två gånger den senaste månaden har jag förvånat hittat min bil på foton som andra lagt upp här på forumet. Jag har inte haft en aning om att bilderna tagits
En gång vid SC i Gävle o nu senast när jag kompletteringsladdade lite i ett p-hus i Vällingby. Det måste vara ngt extra med just min Tesla tänker jag
Re: Min bil är visst populär här på forumet
Finns många paparazzi här.
Jag har också blivit smygfotad. Men då fick dom inte ens med bilen.
Konstigt med tanke på hur du ser ut! Fick de med tunnan?Martinen skrev:Finns många paparazzi här.
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Körde frun till service idag. När vi kom ut så stod det en bil med nedrullade ruta o plåtade bilen 
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Inget drag ingen 3a
Kör du fast serviceintervall på frun eller sker det vid behov? 
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster. Best BMW i3X
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Av ren nyfikenhet - var hittar du en bra fruservice, vad ingår, och vid vilka miltal låter du serva henne?drakbane skrev:Körde frun till service idag. När vi kom ut så stod det en bil med nedrullade ruta o plåtade bilen
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Kan man få OTA uppdatering på frun i framtiden eller måste man fortsätta lämna in henne fysiskt?

Inte meningen att skämten om "felskrivningen" skulle uppfattas som gubbiga. Ber om ursäkt om någon uppfattar det så
Läste nyss om Zara Larsson och den skit hon får utstå så är väl medveten om den allmänna "gubbighet" som finns i samhället.
Läste nyss om Zara Larsson och den skit hon får utstå så är väl medveten om den allmänna "gubbighet" som finns i samhället.
Nej jag hade inte med mig tunnan.hybris skrev:Konstigt med tanke på hur du ser ut! Fick de med tunnan?Martinen skrev:Finns många paparazzi här.
Jag va inte hemma så jag kunde inte stå i tunnan då.
- FruDrakbana
- Teslaägare
drakbane skrev:Körde frun till service idag. När vi kom ut så stod det en bil med nedrullade ruta o plåtade bilen

Skickat från min fantastiska iPhone med Tapatalk
Fri SuC = http://---
Kör arvegods; Multivit ute o nattsvart inne, rejält plåttak, stålgung, gen2 säte, oblanka träimitationer, köra fort, själv o längre samt kalltsomfankit, extralampor inne o ute o en död ko som armstöd.
Kör arvegods; Multivit ute o nattsvart inne, rejält plåttak, stålgung, gen2 säte, oblanka träimitationer, köra fort, själv o längre samt kalltsomfankit, extralampor inne o ute o en död ko som armstöd.
De e lugnt, OTA interfacet var sönder, därav IRL service. Nu e hon som ny, o kommer att gå många mil till. [FACE WITH TEARS OF JOY]
/Sony Z3 Dual
/Sony Z3 Dual
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Inget drag ingen 3a
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Inget drag ingen 3a