orkeslös

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Zorrobygg
Teslaägare
Inlägg: 4
Blev medlem: 16 jun 2019 12:59

orkeslös

Inlägg av Zorrobygg »

Frontmotorn är avaktiverad kommer upp på skärmen ingen kraft i bilen
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare
Inlägg: 14902
Blev medlem: 16 nov 2014 12:04

Re: orkeslös

Inlägg av taliz »

Skapa ett service-ärende i appen?
Eller ring assistansnumret om du står vid vägkanten...
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.