Esterox skrev:Tog det första priset som kom upp på Fords hemsida så antog att det stämde. Sjukt dyr bil. Speciellt när man sett lite tester på den.Legato skrev:700++? Tänkte du att det blev minus när du satte dubbla plus?Esterox skrev:Vet inte om detta varit på tal tidigare, men eftersom Hedin bil numera är agentur åt Ford så kommer Ford sålda i Sverige inte ha något avtal med IONITY...... och bilen kostar ju 700++ :O
Bra jobbat!
Andra personen som kraftigt överdriver priset. Vad är poängen? Det finns fyra versioner och den börjar på 575k. Endast dyraste varianten kostar över 700k.
Blir den verkligen utan Ionity (som redan pratats om i tråden) så är det såklart riktigt illa/klantigt.
Ja den blir utan eftersom Hedin bil ”privat” importerar bilarna till Sverige enligt AMS.
Det fattar jag inte. Så alla Ford i Sverige är per definition privatimporterade?



 
 

 
  
  så mitt i, kommer de på att Hmm, det kanske är olika däck. Jaja, så fortsätter dom ändå och kommenterar det visserligen, men det är ändå samma skillnad med till slutet och som påverkar resultatet. Nej, tacka vet jag tyska biljournalister, som ofta har ett helt däckteam med sig!
  så mitt i, kommer de på att Hmm, det kanske är olika däck. Jaja, så fortsätter dom ändå och kommenterar det visserligen, men det är ändå samma skillnad med till slutet och som påverkar resultatet. Nej, tacka vet jag tyska biljournalister, som ofta har ett helt däckteam med sig!