Efter att jag hämtade bilen från service så var bilen i service mode, ena fönstret nervevat över natten utomhus, fälgarna dom skulle fixat hade blivit fel storlek men framförallt så låg den här grejjen inslängd i baksätet.
IMG_20201022_201824.jpg
Banana for scale.
Verkar ha nått lim under så gissar den inte går sätta tillbaka.
Bilen var inne för att lacka om bakre stötfångaren pga skada vid leverans.
PS. Bananemojin kraschade forumet!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Efter att ha ägt 6 Teslor de senaste 6 åren, som varit inne hos Tesla 2-siffrigt antal gånger för diverse fel så har jag numera en mindre verkstad hemma med kvarglömde delar från servicecenter
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2023 Tesla Y LR
2023 Lotus Eletre
2026 Volvo EX30
Efter att ha ägt 6 Teslor de senaste 6 åren, som varit inne hos Tesla 2-siffrigt antal gånger för diverse fel så har jag numera en mindre verkstad hemma med kvarglömde delar från servicecenter
Och jag har varit så korkad att jag körde tillbaka hela vägen till Mölndal (30+ mil) när jag upptäckte att de hade glömt en uppsättning med verktyg i min bil. Men det var då. Man lär sig av sina misstag.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Och jag har varit så korkad att jag körde tillbaka hela vägen till Mölndal (30+ mil) när jag upptäckte att de hade glömt en uppsättning med verktyg i min bil. Men det var då. Man lär sig av sina misstag.
Karma...!!!
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.