Ladda i säfsen
Moderator: Redaktion
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Ladda i säfsen
Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla....
https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Just nu ingen tesla....
https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Ladda i säfsen
Enda stället att ladda på i Säfsen?
Ska dit på fredag och hoppas att det finns att ladda typ över natten alt. i Enköping.
Ska dit på fredag och hoppas att det finns att ladda typ över natten alt. i Enköping.
Verkar vara nåt på gång där iaf.
https://www.uppladdning.nu/SiteDetail.a ... 1013d190f0
Verkar inte finnas med på incharge ....
https://www.uppladdning.nu/SiteDetail.a ... 1013d190f0
Verkar inte finnas med på incharge ....
Senast redigerad av [JM], redigerad totalt 1 gånger.
Finns ett par gamla motorvärmarstolpar med shuko 10A bakom restaurangen, de är områdets enda tillåtna ställe för att ladda elbilen.
Efterfråga gärna något bättre! För min del var det väldigt opraktiskt med boende vid backen 3 km bort.
Har varit någon 22 kW-stolpe planerad, och synlig i incharges app, i (edit: Fredriksbergs) centrum vid pizzeria Jägaren, men när jag var där i vintras var den bara en markeringspinne. Tror inte det blivit något av den?
Efterfråga gärna något bättre! För min del var det väldigt opraktiskt med boende vid backen 3 km bort.
Har varit någon 22 kW-stolpe planerad, och synlig i incharges app, i (edit: Fredriksbergs) centrum vid pizzeria Jägaren, men när jag var där i vintras var den bara en markeringspinne. Tror inte det blivit något av den?
Senast redigerad av Klintan, redigerad totalt 1 gånger.
Elbilist sedan 2014
Vilken restaurang? Pizzerian?Klintan skrev:Finns ett par gamla motorvärmarstolpar med shuko 10A bakom restaurangen, de är områdets enda tillåtna ställe för att ladda elbilen.
Har varit någon 22 kW-stolpe planerad, och synlig i incharges app, i centrum vid pizzeria Jägaren, men när jag var där i vintras var den bara en markeringspinne. Tror inte det blivit något av den?
Nej restaurangen på Säfsen resort.mgorgis skrev:Vilken restaurang? Pizzerian?Klintan skrev:Finns ett par gamla motorvärmarstolpar med shuko 10A bakom restaurangen, de är områdets enda tillåtna ställe för att ladda elbilen.
Har varit någon 22 kW-stolpe planerad, och synlig i incharges app, i centrum vid pizzeria Jägaren, men när jag var där i vintras var den bara en markeringspinne. Tror inte det blivit något av den?
Elbilist sedan 2014
Det gick bra att ladda på parkeringen men det va schuko max 10A så fick bara en mil per timme dock klarade vi oss till Enköping där jag fick 63mil per timme! Det är otroligt smidigt och tacksamt med SuC!
Har gjort två långa bilsemestrar i Europa nu och varje gång man närmar sig en SuC så får jag känslan att vara törstig i ökninen och hittar en oas!
Har gjort två långa bilsemestrar i Europa nu och varje gång man närmar sig en SuC så får jag känslan att vara törstig i ökninen och hittar en oas!
Någon uppdatering om vad som finns i Säfsen?
MY 2023 RWD /Midnight Silver | Norrköping
RN1185456xx Beställd 6/2 | VIN 2023-03-27 | Upphämtning 22/5 | Hemleverans 24/5
RN1185456xx Beställd 6/2 | VIN 2023-03-27 |
- LarsaR
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/larsa68805
Enligt Chargefinder finns InCharge, 2 st 150 kW och 2 22kW.
Model S Raven 2020 Blå/Svart SÅLD 221230
Model S PLAID 2023 Röd/Svart, FSD, Hämtad 221230!
Model S PLAID 2023 Röd/Svart, FSD, Hämtad 221230!
jo då, de finns lite längre bort.(Kö och dålig fart i fjor) men inga runt säfsen resort, tänkte om här vara någon lokalbo som hade koll eller någon som varit där under sommaren och sätt några pågående arbeten
MY 2023 RWD /Midnight Silver | Norrköping
RN1185456xx Beställd 6/2 | VIN 2023-03-27 | Upphämtning 22/5 | Hemleverans 24/5
RN1185456xx Beställd 6/2 | VIN 2023-03-27 |