Funderar ni på att ta er elbil till Gran Canaria så verkar åtminstone laddmöjligheterna finns.
Om än delvis under uppbyggnad.
https://www.energiagrancanaria.com/movilidad-electrica/
Ladda elbil på Gran Canaria
Moderator: Redaktion
- Monark1954
- Teslaägare
Ladda elbil på Gran Canaria
Tesla modell X Plaid 2023 röd Multi Coat. Den heter OBELIX. Stark med röda flätor.
Tesla modell X 90D, röd Multi Coat.
Stark Varg el enduro
Tesla modell X 90D, röd Multi Coat.
Stark Varg el enduro
- Off Grid Byggaren
Re: Ladda elbil på Gran Canaria
Lite hårdare krav än för T24-skylten i Sverige. Inte bara parkeringsförbud för icke elbilar utan stoppförbud för bilar som inte laddar.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tänkte samma sak. Så mycket spanska fattar jag, den texten går verkligen inte att misstolka.Svenssons skrev:Lite hårdare krav än för T24-skylten i Sverige. Inte bara parkeringsförbud för icke elbilar utan stoppförbud för bilar som inte laddar.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Det står att du ska betala med hjälp av en app eller genom den hemsidan dom länkar till.
Men just nu är det under uppbyggnad och du laddar kostnadsfritt för tillfället.
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Men just nu är det under uppbyggnad och du laddar kostnadsfritt för tillfället.
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Fast för att den ska ha effekt krävs väl att det är en tilläggstavla med en bil som blir bortforslad också?mati skrev:Tänkte samma sak. Så mycket spanska fattar jag, den texten går verkligen inte att misstolka.Svenssons skrev:Lite hårdare krav än för T24-skylten i Sverige. Inte bara parkeringsförbud för icke elbilar utan stoppförbud för bilar som inte laddar.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS