Mitt företag gjorde beställning och vi satta upp vårt företag som ägare. Började ganska snabbt anan ugglor i mossen då vi använder oss av Handelsbanken finans bilpark som leasingbolag.
Nu endast några dagar innan leverans ringde jag till Handelsbanken och förstod då att jag gjort helt fel.... vi var tydligen inte de första
 Bilen ska ju vara reggad på Handelsbanken och inte på mitt företag...
 Bilen ska ju vara reggad på Handelsbanken och inte på mitt företag...Ringde Tesla och förklarade, och 5 minuter senare hade dom ändrat registreringen och även leasingmarkerat det.
Top Tier!!!!

Glovis Champion ska dock ha lagt till vid Brugge imorse så kan ju bara hoppas att min vita pärla finns där.
 Glovis Champion ska dock ha lagt till vid Brugge imorse så kan ju bara hoppas att min vita pärla finns där. Det är väl bara tur om de faktiskt kan hitta en ny bil med samma specifikationer som inte behöver byggas från scratch.
 Det är väl bara tur om de faktiskt kan hitta en ny bil med samma specifikationer som inte behöver byggas från scratch. eller så körde de helt enkelt på singlaslant.se/
 eller så körde de helt enkelt på singlaslant.se/