Man kan ju kanske jämföra med Telias motsvarande fristående tjänst, Sense, dom tar 99:-/mån för grundläggande telematik och lite enkla tjänster, inklusive 20GB/mån surf i hela Europa.Ric skrev:Om teleoperatören tar oskäligt betalt i förhållande till den datamängd som överförs. Hur det ligger till med prissättningen har jag ingen aning om.fth skrev:Det verkar ju helt barockt, finns det egenligen någon ursäkt för en bil att inte vara uppkopplad idag?
/fth
Skulle biltillverkarna erbjuda någonting liknande tror jag i princip alla skulle köpa till den extratjänsten.
/fth

fungerar knappt ibland. Har talat med min säljare att det INTE är ok. Jag kommer kräva att de fixar till det. Att inte kunna värma sin bil på vintern/kyla den på sommaren är inte ok.
 fungerar knappt ibland. Har talat med min säljare att det INTE är ok. Jag kommer kräva att de fixar till det. Att inte kunna värma sin bil på vintern/kyla den på sommaren är inte ok.

Antar att det är snabbladdningskabel de menat att skriva, men inte ens det är riktigt relevant information i elbilssammanhang. Typ1 eller Typ2 skulle det väl ha stått.
 Antar att det är snabbladdningskabel de menat att skriva, men inte ens det är riktigt relevant information i elbilssammanhang. Typ1 eller Typ2 skulle det väl ha stått.