Han körde 90 km/h även där så Hyundai har lyckats riktigt bra. Sen blir det antagligen större skillnad om man kör 120 km/h och man kan väl argumentera för att det är då (långkörning) man behöver räckvidden som mest, samt förstås då att Model 3 laddar snabbare.Zalman3 skrev:Björn testade Tesla 3 long range och efter 50mil
så hade han 4% kvar.
Men oavsett så bådar det gott för framtiden, man kommer långt med ett 100 kWh pack med så låg förbrukning som de nya elbilarna har. Så länge man inte behöver dra en husvagn i alla fall.





 Är det mån tro enbart för fossilbilsförare som menar att man ska köra elbil som man kör fossilt? Tanka 1 gång i veckan? Jag tycker det är synd att det lilla batteriet inte erbjuds, det hade nog varit mer passande både i pris och räckvidd för denna typ av bil.
 Är det mån tro enbart för fossilbilsförare som menar att man ska köra elbil som man kör fossilt? Tanka 1 gång i veckan? Jag tycker det är synd att det lilla batteriet inte erbjuds, det hade nog varit mer passande både i pris och räckvidd för denna typ av bil.
 
 


