Iaf så länge bovarna håller till på någon SuCYxel skrev:Elbil måste ju va överlägset som civil spanarbil. Varmt och skönt och man kan ladda sin utrustning i bilen.
Tut tut sa polisen
Moderator: Redaktion
-
improwise
- Teslaägare
- Inlägg: 697
- Blev medlem: 05 aug 2015 13:26
Re: Tut tut sa polisen
-
e5m1r
- Teslaägare
- Inlägg: 6065
- Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
- Ort: Värnamo
Re: Tut tut sa polisen
Lär inte vara nåt pt det sportiga hållet så de prioriterar nog inte väghållning undanmanöver eller nåt sådantimprowise skrev:Tror inte snabb acceleration rakt fram är det viktigaste för en bra polisbiltehjimos skrev:Inte många bilar som tar sig ifrån en P100D i stadsmiljö... om ens någon bil?improwise skrev:Som ägare av en Model S (även om forumet vägrar erkänna det trots flera försök) så har jag all förståelse varför inte Polisen använder den som polisbilBjelke skrev:Jäkligt coolt!
Fattar inte att det redan är vanligt här i Sverige, bara tanken att den alltid kan vara fulladdad och redo borde vara värt en del.
Blåljusfordon lär väl kunna kosta på sig ganska rejäl laddning i garagen lixom.
Ja, sen så har man ju tillgång till prestanda så det räcker till och blir över (oftast) när det verkligen gäller
Tror att de går på bredast säte varför annars välja volvo framför bmw ?
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
-
Leo
- Teslaägare
- Inlägg: 3218
- Blev medlem: 15 feb 2015 18:58
- Ort: Enskede
Re: Tut tut sa polisen
Mycket grejor i bältet och vissa breda typer. Sportsäten med tighta sidostöd funkar inget bra 
BMW i3X, Seat Mii, Tesla Roadster. Best Volvo EX60 P12
Fd: Renault R5, Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd: Renault R5, Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.