Hej, är det någon mer som haft detta fel? Bara TS som löser det eller något man kan göra själv som hjälper? Lyfter jag handtaget lite så hoppar det in. Händer 9/10 gånger att det fastnar utfällt.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Handtag fälls ej in
Moderator: Redaktion
-
thomas76
- Teslaägare
Re: Handtag fälls ej in
Har i dagarna också fått samma fel på höger fram dörr. inte pratat med Tesla om problemet än
Model S 75 2017 (corked) AP3 FSD
-
MSO
- Teslaägare
Samma här. Hakar i nåt. Har inte heller varit inne med det än.
- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
-
fregget
Samma dörr för mig medthomas76 skrev:Har i dagarna också fått samma fel på höger fram dörr. inte pratat med Tesla om problemet än
-
bylund
- Teslaägare
OT: Jag har ingen lösning på problemet, men jag har två tips:fregget skrev:Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Registrera dig som ägare: http://teslaclubsweden.se/valkommen/agare/
Ta bort signaturen från Tapatalk som avslutar varje inlägg med vilken telefon du använder. Om någon vill veta det kan de skicka ett PM.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
-
Kulingen
- Teslaägare
Har ni uppdaterat mjukvaran i bilen nyligen? Kanske är en bugg i den i så fall!fregget skrev:Samma dörr för mig medthomas76 skrev:Har i dagarna också fått samma fel på höger fram dörr. inte pratat med Tesla om problemet än
-
fregget
Nej det var länge sedan men möjligt att det kan ha med det att göra ändå.Kulingen skrev:Har ni uppdaterat mjukvaran i bilen nyligen? Kanske är en bugg i den i så fall!fregget skrev:Samma dörr för mig medthomas76 skrev:Har i dagarna också fått samma fel på höger fram dörr. inte pratat med Tesla om problemet än
-
thomas76
- Teslaägare
Handtaget åker alltid både ut och in men när man har dragit i handtaget för att öppna högra fram dörren så fastnar den. Men med ett litet tryck på handtaget åker det in med en smäll
Model S 75 2017 (corked) AP3 FSD
-
bat
- Teslaägare
Många som varit inne på service pga felande handtag inkl. mig själv. Finns några olika kända svagheter i konstruktionen. Tror inte du kommer undan ett SC besök tyvärr.
-
fregget
Nej det är möjligt. Tvättade dock bilen nyligen och tryckte på extra med högtryck på infällt handtag och sedan dess är det löst 9/10 så omvänt förhållande nu.bat skrev:Många som varit inne på service pga felande handtag inkl. mig själv. Finns några olika kända svagheter i konstruktionen. Tror inte du kommer undan ett SC besök tyvärr.