Måste vara så. Förmodligen har den inte varit borta. Jag har bara hamnat längst framme i kön och får bilen redan imorgon.Hok skrev:Kanske har att göra med att din reservation var borta ett tag?
Jag har allt på svenska och ett datum.
Model 3 på MyTesla, nu händer det grejer!
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 på MyTesla, nu händer det grejer!
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Är option knappen aktiv?mati skrev:Såhär ser det ut för mig. Svengelska och inget datum.
Ja, det är den. Men man hamnar på den vanliga Model-3 översiktssidan.LarsL skrev:Är option knappen aktiv?mati skrev:Såhär ser det ut för mig. Svengelska och inget datum.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Hos mig är det likadant som hos Toja, men med rätt datum. Två länkar till publik info om m3 och laddning. Jag reserverade för 2 månader sen.
Audi e-tron 55 Proline Advanced S-Line black -20
Husvagn Adria 663KP, 1700kg enkelaxel (3,7-4,2 kWh/mil)
Passat GTE -18 (såld)
MS 70D AP1 -16 (såld)
Leaf 24 -14 (såld)
Husvagn Adria 663KP, 1700kg enkelaxel (3,7-4,2 kWh/mil)
Skumt, jag har också 1969-datum...
Kan det vara så att vi som reserverade allra först (okej, jag var inte i butik men jäkligt på hugget online) får någon sorts perk nu?
Edit; Nu står det faktiskt att jag reserverade 31/3 !
Kan det vara så att vi som reserverade allra först (okej, jag var inte i butik men jäkligt på hugget online) får någon sorts perk nu?
Edit; Nu står det faktiskt att jag reserverade 31/3 !
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
U står det 31-3-2016 Så de verkar ha fixat datum glitchen 
Senast redigerad av Kalle, redigerad totalt 1 gånger.
Öppnade onlinebokningen innan Elon gick upp på scenen? Kanske allt innan dess räknas som 31/3?
Model 3 2019 - LR - AWD - Premium - AP - Deep Blue
V70 Bi-fuel 2005
Jag borde ha samma text som Mati? Bokade 31a köpte senare en S
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Nu börjar jag bli riktigt orolig för att inte konfiguratorn funkar i iOS på den svenska sidan. Dags att fixa det Tesla!
Den funkar i Teslan man redan harLarsL skrev:Nu börjar jag bli riktigt orolig för att inte konfiguratorn funkar i iOS på den svenska sidan. Dags att fixa det Tesla!
Faktiskt är det riktigt dåligt att sitta med alla Mac prylar och inte kunna komma in i konfiguratratorn
Dom har rättat felet.
Nu står det 31/3 på min med
Nu står det 31/3 på min med
MYP -22 | MIB | svart/svart
30/3 står det på min nu 
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Kanske har diskuterats tidigare men när jag kollar mina RN-nummer så är det stor skillnad mellan de två reservationerna. Den ena har en NR-serie som är 119885 lägre än det andra. Båda reserverades samtidigt (stod cirka 20 snubbar efter Jerker i MoS kön).
Kan det vara så att den ena reservationen är till dom första bilarna som bara levereras med bakhjulsdrift och den andra reservationen är till dom som kommer senare med 4-hjulsdrift?
Kan det vara så att den ena reservationen är till dom första bilarna som bara levereras med bakhjulsdrift och den andra reservationen är till dom som kommer senare med 4-hjulsdrift?
Installerat 13,2 kWp solceller
Tesla ägare skulle väl få en bil tidigare än andra inte 2?+46 skrev:Kanske har diskuterats tidigare men när jag kollar mina RN-nummer så är det stor skillnad mellan de två reservationerna. Den ena har en NR-serie som är 119885 lägre än det andra. Båda reserverades samtidigt (stod cirka 20 snubbar efter Jerker i MoS kön).
Teslaägare kunde reservera två, icke teslaägare kunde bara reservera en bil.
Har för mig att vi diskuterade detta dagen/dagarna efter 31/3 2016 och den logisk förklaring var att det bara var olika nummer serier.
Jag hade ett nummer som vi först trode tillhörde nummer serien för Tesla ägare.
Jag hade ett nummer som vi först trode tillhörde nummer serien för Tesla ägare.
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Alla fick reservera 2 bilar, jag är säker på det+46 skrev:Teslaägare kunde reservera två, icke teslaägare kunde bara reservera en bil.
MYLR-24
Japp så är det. Jag har ingen Tesla än, men två reservationer var inga problem._TonyV skrev:Alla fick reservera 2 bilar, jag är säker på det+46 skrev:Teslaägare kunde reservera två, icke teslaägare kunde bara reservera en bil.
Står även 2 reservationer per person om man klickar på vanliga frågor om model3
Ok, då får jag en istället för att få två samtidigt.. 
- Peter Holm
- Teslaägare
Alla kunde reservera två.
De olika numren har du sannolikt för att den ena reservationen är kopplad till att du är Teslaägare och den andra reservationen är en "vanlig" reservation, dvs inte med ägarförtur.
De olika numren har du sannolikt för att den ena reservationen är kopplad till att du är Teslaägare och den andra reservationen är en "vanlig" reservation, dvs inte med ägarförtur.
Blå Model S Long Range 2019 (Raven)
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
Reservationsnumren är slumpmässiga och inte sekventiella.