Kul! Grattis, har svårt att se att du ska bli besvikenStenkula skrev:Hej igen!
Tackar för all input i frågan, och extra stort tack till Helix här på forumet som körde förbi mig och visade sin Tesla med Ultra White. Det blev avgörande för mig, det kändes helt rätt och nu har jag tryckt på "bekräfta beställningen"-knappen med Ultra White klädsel!
Längtar tills sommaren är över![]()
//Stenkula
Hjälp - Ultra White Klädsel
Moderator: Redaktion
Re: Hjälp - Ultra White Klädsel
https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
-
Verdi
Nicke Nyfiken skrev:Jag hoppas du har fel när du förutspår att en Tesla för 1,5 - 2 miljoner är nere på 500k om några år. Det är ju nästan lika ruttet andrahandsvärde som en stinkande ICE.mans71 skrev:Det finns företag som inte gör annat än klä om stolar, och dom gör det så bra som original, eller bättre.
För en bil som om några år är nere på så låga nivåer som 500k i begvärde så kan det vara värt 20-40k för en omklädsel för att uppnå nyskick. Vitt är så coolt och snyggt enligt mig att jag är beredd att ta risken.
De allra dyraste Teslorna kommer ju tappa enormt. Skillnaden i pris mellan en S 90D och en P100D är inte rimlig nånstans.
Bara kul att kunna hjälpa till när jag ändå var i krokarna! Helt rätt val du gjordeStenkula skrev:Hej igen!
Tackar för all input i frågan, och extra stort tack till Helix här på forumet som körde förbi mig och visade sin Tesla med Ultra White. Det blev avgörande för mig, det kändes helt rätt och nu har jag tryckt på "bekräfta beställningen"-knappen med Ultra White klädsel!
Längtar tills sommaren är över![]()
//Stenkula
Vilken färg blev det på bilen tillslut?
Jag har kört 1300 mil med min nu och förarstolen ser redan så här illa ut. 
Tesla Model 3 Highland
Ultravit fuskläder 1300 mil, inte en prick eller veck. Undrar hur det ser ut vid 20 000 mil?
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
- EnTraktor
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael25
Oj, en vit stol som blir helt svart på 1300 mil är riktigt illaHeiko skrev:Jag har kört 1300 mil med min nu och förarstolen ser redan så här illa ut.
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2023 Tesla Y LR
2023 Lotus Eletre
2026 Volvo EX30
2023 Tesla Y LR
2023 Lotus Eletre
2026 Volvo EX30
snygga, lyxiga och exklusiva, så länge man torkar av dom till o från så håller dom sin vita färg väldigt bra...
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
EnTraktor skrev:Oj, en vit stol som blir helt svart på 1300 mil är riktigt illaHeiko skrev:Jag har kört 1300 mil med min nu och förarstolen ser redan så här illa ut.
Tesla Model 3 Highland