Tibor borde kanske se till så det hängs upp en klubb-vimpel över något bord.
Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
Finns det något outtalat tesla-bord på Max infra city?
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Angående ägarbyten och påställning så uppdateras detta nattetid och syns dagen efter, jag jobbar också med fordonsförsäljning och kan verifiera att det fungerar så.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Har flera ggr sett en svart parkerad vid Limhamns ishall kan vara den?Silious81 skrev:Hamnade bakom en svart 85 i Höllviken precis, någon här?
Möjligt, denna svängde in mot FBU-gården.leiflodde skrev:Har flera ggr sett en svart parkerad vid Limhamns ishall kan vara den?Silious81 skrev:Hamnade bakom en svart 85 i Höllviken precis, någon här?
Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
- Franz
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
Jag är uppe i Trysil och åker skidor en vecka. I söndags när jag åkte upp såg jag nog kanske totalt uppemot 30 Teslor. De flesta verkade vara på väg från fjällen mot Oslo-hållet.
Driver sajten Car.info
- kanylbullen
- Teslaägare
Såg en mörk (svart?) MS svänga ut på Enköpingsvägen från ett villaområde i Yttergran, Bålsta.
Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Midnight Silver Model 3 LR AWD
Obsidian Black Model X 75D
Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Såg en av okänd färg (ganska så smutsig
) på E18 vid Jakobsberg in mot stan i morse. Har sett den några gånger förut också i ungefär samma trakter.
Jag vet att det finns en svart i Jakobsberg sedan i höstas ungefär... 
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Hoppas det inte är ett krav att tala om här varje gång man ser en Tesla då jag svänger av vid Infra city varje dag...
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Körde hem med nya Teslan från lackbehandlingsfirman idag. Körde om en svart? Tesla e4:a södergående omkring 11:30 för att strax därefter se polisen stå och mäta hastighet från gångbron ovanför... Tur att man inte försökte "känna på draget" just då!
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster. Best BMW i3X
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Det var nog min gröna S85, finns bara en i den ändan av Bålsta.kanylbullen skrev:Såg en mörk (svart?) MS svänga ut på Enköpingsvägen från ett villaområde i Yttergran, Bålsta.
Skoda Enyaq 85x 2025
- Andreas Welin
- Teslaägare
Två svarta på samma sträcka! En som laddade i Arboga, en utanför Enköping mot V-ås. Min svarta har jag inte sett röken av, men man får väl ta det som ett omen att den kommer snart...
En hel lastbil med Teslor på väg till sina lyckliga Svenska(?) ägare
E20 söder om Köpenhamn, svensk regad släp
I dag vid 17 tiden
E20 söder om Köpenhamn, svensk regad släp
I dag vid 17 tiden
Kommer gärna förbi och kikar på bilendstr skrev:Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Kommer gärna förbi och kikar på bilendstr skrev:Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Det står en biltransport med bilar vid Ibis Akalla, bla Grå P85D. Bilder finns på Tesla Club Swedens facebook-sida.
Undrar om inte min kanske finns med där. Timingen verkar stämma. Hurra? Ja. Definitivt hurra!
Hah, kan förstå detdstr skrev:Jag vågade inte börja klättra på släpet för att dokumentera chassienummer...
Nu där det bara är dagar kvar till leverans så ser jag Teslor överallt!
Idag på morgonkvisten mellan 8:15-9:00 räknade jag tre:
1) Silver på väg mot Veddesta
2) Röd på väg ut från stan, kändes som den kan ha varit nästan ny
3) Svart (lite skitig) på väg mot Kista-avfarten på Kymlingelänken
Idag på morgonkvisten mellan 8:15-9:00 räknade jag tre:
1) Silver på väg mot Veddesta
2) Röd på väg ut från stan, kändes som den kan ha varit nästan ny
3) Svart (lite skitig) på väg mot Kista-avfarten på Kymlingelänken
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449