Ej helt säker men typ en televerks orange DAF års modell 66 och den stack verkligen ut från övriga skönheter, grattis till 4 ny ägare
Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
Idag på väg hem genom Halland såg jag (med hökögon ) att det var Tesla man transporterade och visst 4 st skönheter men vad var nummer 5 på släpen.....
Ej helt säker men typ en televerks orange DAF års modell 66 och den stack verkligen ut från övriga skönheter, grattis till 4 ny ägare
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Vi har haft en Hanomag.leiflodde skrev:Idag på väg hem genom Halland såg jag (med hökögon ) att det var Tesla man transporterade och visst 4 st skönheter men vad var nummer 5 på släpen.....![]()

Skickat från min dumphone
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning
Modell 3 kanske? [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Utflyktsbil för lastbilschaffisen?leiflodde skrev:Idag på väg hem genom Halland såg jag (med hökögon ) att det var Tesla man transporterade och visst 4 st skönheter men vad var nummer 5 på släpen.....![]()
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
japp its me exl911 är "nästan " alltid välputsadAnders77 skrev:Låg precis bakom och sen framför en svart välputsad S med roliga reg nummret 911 på slutet. Minns jag rätt så är det en forum medlem som har den.
Umgås mycket med ELin en mörk skönhet från 2015 med AP, premiuminredning, next gen säten och 90Kwh batteri.
VÄLDIGT bra nummer! Sånt förpliktigar.inCup1 skrev:japp its me exl911 är "nästan " alltid välputsadAnders77 skrev:Låg precis bakom och sen framför en svart välputsad S med roliga reg nummret 911 på slutet. Minns jag rätt så är det en forum medlem som har den.
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Tur att man bara har en 928 enligt nummmerplåten .... Då behöver jag inte busa så hårt ....Lessmog skrev:VÄLDIGT bra nummer! Sånt förpliktigar.inCup1 skrev:japp its me exl911 är "nästan " alltid välputsadAnders77 skrev:Låg precis bakom och sen framför en svart välputsad S med roliga reg nummret 911 på slutet. Minns jag rätt så är det en forum medlem som har den.
Tesla Model Y
Såg en lila(!) model S på väg ner i södra länken från E4 vid 16.15. Antar att den var folierad.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Och jag då, som har 740 på plåten?gellerstam skrev:Tur att man bara har en 928 enligt nummmerplåten .... Då behöver jag inte busa så hårt ....Lessmog skrev:VÄLDIGT bra nummer! Sånt förpliktigar.inCup1 skrev:japp its me exl911 är "nästan " alltid välputsadAnders77 skrev:Låg precis bakom och sen framför en svart välputsad S med roliga reg nummret 911 på slutet. Minns jag rätt så är det en forum medlem som har den.
Jag har sett massa Teslor idag. Men jag mötte en jag reagerade särskilt på. En silver, facelift, på Lundbyleden runt halv fem. Så. Jävla. Snygg. Alltså, det är så stor skillnad på faceliften. Den ser så mycket mer streamlinead ut, såg ut som att möta en missil.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Såg din Tesla nyss, Dannidanni skrev:Och jag då, som har 740 på plåten?gellerstam skrev:Tur att man bara har en 928 enligt nummmerplåten .... Då behöver jag inte busa så hårt ....Lessmog skrev:VÄLDIGT bra nummer! Sånt förpliktigar.inCup1 skrev:japp its me exl911 är "nästan " alltid välputsadAnders77 skrev:Låg precis bakom och sen framför en svart välputsad S med roliga reg nummret 911 på slutet. Minns jag rätt så är det en forum medlem som har den.Och EUP före det...
Jag har sett massa Teslor idag. Men jag mötte en jag reagerade särskilt på. En silver, facelift, på Lundbyleden runt halv fem. Så. Jävla. Snygg. Alltså, det är så stor skillnad på faceliften. Den ser så mycket mer streamlinead ut, såg ut som att möta en missil.
, parkerad nära LisebergTesladrömmare från Linköping, pluggar i Göteborg
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
Inte jag som spottat, såg den på facebook

Model 3 LR AWD -19 *Såld*
Model 3 LR AWD -21
Model 3 LR AWD -21
Det var snyggt måste sänka bilenJojje167 skrev:Inte jag som spottat, såg den på facebook
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Indeed you did! Vi var faktiskt en kort sväng på Liseberg med ungarna efter dagis.MaLund13 skrev:Såg din Tesla nyss, Danni, parkerad nära Liseberg
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Jag mötte tidigare idag vid 18:30 - tiden en "TUBXXX" på den lilla skitvägen mellan Lilla Edet och Backamo
Först då förstår man hur bred en MS är, det låg ett stinkande elände efter, men tog bara upp en bråkdel av vägbanan
Först då förstår man hur bred en MS är, det låg ett stinkande elände efter, men tog bara upp en bråkdel av vägbanan
Ja, man får vara glad att Tesla iaf gav oss en riktig knapp för att fälla in speglarna. Behövs ibland när det är tajt.Crappy skrev:Först då förstår man hur bred en MS är, det låg ett stinkande elände efter, men tog bara upp en bråkdel av vägbanan
En kollega skickade denna bild till mig igår med kommentaren "Grymt snygg och skönt stöddig plåt":

Solberga - Lerkrogsvägen
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Holy crap, ser nästan större ut än 22Jojje167 skrev:Inte jag som spottat, såg den på facebook
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Såg en Model S i Rotebro häromdagen, vid återvinningscentralen vid järnvägen. Någon på forumet som bor där?
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Jobbar med musik på Metal Sweden Productions.
Vet han inte att Tesla har assistans? Man behöver inte köra vidare när fjädringen har havererat.Jojje167 skrev:Inte jag som spottat, såg den på facebook
Passerad av en Titanfärgad skönhet på v27 ett par mil innan Göteborg igår vid 17 tiden
Sjukt snygg röd S100D...
Sjukt snygg röd S85D...
Träffade just på Herr X på Superchargern vid Infracity.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Pillat bort modellbeteckningen också. Lär ju vara en 40 då.LarsL skrev:Vet han inte att Tesla har assistans? Man behöver inte köra vidare när fjädringen har havererat.Jojje167 skrev:Inte jag som spottat, såg den på facebook
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Pizzaracer... Smaken är som baken.Jojje167 skrev:Inte jag som spottat, såg den på facebook
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Mer lättvättat och snyggare utan påklistrade dekaler!taliz skrev:
Pillat bort modellbeteckningen också. Lär ju vara en 40 då.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Installerat 13,2 kWp solceller
Kul, tacka kollegan för de vänliga orden!Surfaren skrev:Crappy skrev:
En kollega skickade denna bild till mig igår med kommentaren "Grymt snygg och skönt stöddig plåt":
Solberga - Lerkrogsvägen
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Röd Model S med mörka 21" cyclone på Nynäs Havsbad ikväll. Passerar varje dag i princip och det är inte helt ovanligt med Teslor där.
De lånar ut t ett vanligt 220v-uttag om man frågar men de brukar sällan vara inkopplade där, brukar vara Leaf, Golf, i3 och nån Zoe ibland.
De lånar ut t ett vanligt 220v-uttag om man frågar men de brukar sällan vara inkopplade där, brukar vara Leaf, Golf, i3 och nån Zoe ibland.
Model Y LR AWD 2022