Vad betyder detta? Jag ska ju iväg nu, hur länge ska jag behöva vänta?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Ta det lugnt, man ska inte stressa när man har elbil. Ta en fika man behöver ju ändå sträcka på benen ofta när man kör elbil har jag hört
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Ja, det ordnade sig med omstart av skärmen. Undrar bara vad det betyder egentligen?
Skickat via min iPhone och Tapatalk
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Gjorde en uppdatering i torsdags och efter det så har jag fått System powering up. Bilen går att köra men stora skärmen är svart. Jag gjorde en reset genom att hålla nere båda knapparna men det kom inte igång. Nästa gång jag kom till bilen så funkade allt som vanligt igen. Nu blev det samma visa idag igen men att stora skärmen är död och det går inte att sätta på fläkten så allt immar igen, inga problem för mig som befinner sig 800 mil västerut från bilen men jobbigt för de som vill se ut genom fönstret i bilen. Finns det något annat tips på vad man kan göra för att få igång eller bota om allt?
Model S P100D
Model S S85D
Referral link: http://---
Jag gjorde en reset av stora skärmen med foten på bromsen.
Släpp inte förrän Tesla T:et kommer i stora skärmen igen.
Detta löste problemet för mig.
Verkar tydligen inte funka med det. Vet inte hur länge du höll ner knapparna men de höll ner några minuter utan att det hände något. Displayen verkar starta om men inte stora skärmen.
Model S P100D
Model S S85D
Referral link: http://---
Fick tipset att hålla nere rullhjulen OCH knapparna över rullhjulen, när jag ringde Tesla och klagade på detta. Det har inte hänt igen (sedan torsdag), men det får bli att testa det nästa gång!
Eh, det verkar finnas många sätt att starta om; olika nivåer och mjukvaruversioner?