En till NY feature hittad på min Model X!
Moderator: Redaktion
En till NY feature hittad på min Model X!
Hittade en ny liten rolig feature på bilen idag!! Det FINNS spegel och ljus i solskydden!! Eller är det bara jag som inte insett det tidigare!
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Re: En till NY feature hittad på min Model X!
Det är BARA du som missat det. ALLA andra vet naturligtvis om detta! ..... 

Tesla Model Y
Allvarligt...har inte ens läst om det....och mina studier och lästa artiklar om Teslan närmar sig till viss del osund nivå...
finns de som är värreTeslanorr skrev:Allvarligt...har inte ens läst om det....och mina studier och lästa artiklar om Teslan närmar sig till viss del osund nivå...
från https://www.tesla.com/support/model-x-specifications
LED illuminated sun visor vanity mirror and touch sensitive map lamps
ms 76132 "Eleamore"
Har ni ingen fru/sambo? Jag har definitivt inte hittat den, men jag har känt till dess existens länge 

https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Det var faktiskt lite grann tack vare frugan...hon har länge irriterat sig på detta (vilket ju är lite märkligt hur man ens kan sakna just denna lilla feature) och så idag med solen i ögonen och stillasittande så skulle jag vinkla ner skyddet och råkade krafsa ner det mjuka skyddet för spegeln.. Men som sagt, det finns ju mer användbara features än just denna, blev bara så häpen.
Detta sig man åt sig innan Model X levererades. Det är ju tillsammans med mugghållare och fack i dörrarna de viktigaste skillnaderna mot Model S!

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Har haft bilen sedan i September, har missat detta helt.... 

Ja ibland råkar man hitta nya "features" i bilen, upptäckte nyligen att man kan tända/släcka respektive LED-lampa mellan framsätena med fingret. Användbart? Nja... nån dag ska jag prova den i baksätet =)
Gick ut och tog ett kort. Frugans enda diss mot bilen! Fantastiskt!!! Hade missat denna. Nu får jag ha backspegeln ifred!
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
En feature jag aldrig skulle hittat... eller saknat heller... men det första min fru letade efter och fann... vilket va tur - bilen blev godkänd (waf=wife acceptance factor är viktigt)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Näe. Jag bytte upp mig till Model SLegato skrev:Har ni ingen fru/sambo? Jag har definitivt inte hittat den, men jag har känt till dess existens länge