Besök http://cozero.se/ - och glöm inte att först titta i vår tråd under "Erbjudanden" här på forumet

Moderator: Redaktion
I så fall hade jag gärna ställt upp, men det var ju det där med Stockholm...COzero skrev:Kan försäkra att inget pill sker med mjukvaran, och installationen är fullt reversibel som för alla våra produkter!
Den kan utnyttja samma kablage och fysisk knapp, så det borde funka.mati skrev:Är den kompatibel med originalet? Och i så fall, vad kostar originalet? Jag har elektrisk baklucka, men den har börjat låta som ett tröskverk, dvs snart är den stendöd och behöver bytas ut. Jag har visserligen lite garantitid kvar, men det kan ju finnas en eller annan som behöver betala själv numera.
Det kan ju t.o.m vara billigare att köpa denna och byta ut originalet själv, trots garanti, med tanke på att man måste ta ledigt minst en dag med förlorade intäkter som följd.
Stämmer - det är den.e5m1r skrev:Är det en sån ?
Ganska bra att utgå ifrån videonCOzero skrev:Stämmer - det är den.e5m1r skrev:Är det en sån ?
Hej Nyren!Nyren skrev:När räknar ni med att ha den tillgänglig för försäljning? Jag är jätteintresserad!
Vad kostar ens reservdelar hos tesla ?Bjelke skrev:Om originaldämparen/lyften skulle paja, kan man köpa själva cylindern bara från er och byta ut med?
Alltså, är dom helt lika och därmed kan funka som reservdel sas?
Pris isf?
Jag funderade lite snabbt på min bil och kom fram till att då jag ägt bilen två år nu och öppnar bakluckan två ggr per arbetsdag (vilket är något mer än 5/vecka i mitt fall),
så har jag hittills kanske öppnat/stängt den typ 1000ggr ungefär, och med tanke på Teslas minst sagt varierande kvalitet så skulle det inte förvåna mig om
den lägger av snart
Min gamla baklucka lät som ett utslitet tröskverk. Nu bytte jag ju hela bilen, och därmed är problemet inte mitt längre, men jag är säker på att den hade lagt av inom kort. Dina funderingar är nog inte så fel.Bjelke skrev:Om originaldämparen/lyften skulle paja, kan man köpa själva cylindern bara från er och byta ut med?
Alltså, är dom helt lika och därmed kan funka som reservdel sas?
Pris isf?
Jag funderade lite snabbt på min bil och kom fram till att då jag ägt bilen två år nu och öppnar bakluckan två ggr per arbetsdag (vilket är något mer än 5/vecka i mitt fall),
så har jag hittills kanske öppnat/stängt den typ 1000ggr ungefär, och med tanke på Teslas minst sagt varierande kvalitet så skulle det inte förvåna mig om
den lägger av snart
Tesla ligger väl inte ovanligt högt på rena reservdelar? RM bilservice sa att de ofta låg en bit under BMW för motsvarande delar. Detta förvisso mest karossdelar och så.Bjelke skrev:Säkert snuskigt dyrt om jag känner Tesla rätt