Nytt rekommendationsprogram
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Nytt rekommendationsprogram
Nytt rekommendationsprogram börjar idag: https://www.tesla.com/sv_SE/support/referral-program
Man kan vinna bilar, men det krävs 20 värvningar och att man är först i sin region.
Man kan vinna bilar, men det krävs 20 värvningar och att man är först i sin region.
Re: Nytt rekommendationsprogram
Min länk funkar perfekt till detta, vänligen använd om och när ni beställer. 

Trevligt. Kanske lyckas jag denna gång att få ihop mer än en värvning. 

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Eller så kanske jag kan få EN iallafall - inte för att det medför någon belöning i sig, men det skulle kännas bra i själen 

Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Model 3-leveransevent. Intressant formulering för tidsoptimisterna. Det borde betyda att part 3 kommer att ske innan mars.
En Radioflyer Tesla för 3 referrals är ju inte ouppnåeligt. Jag lägger länken i min signatur.
En Radioflyer Tesla för 3 referrals är ju inte ouppnåeligt. Jag lägger länken i min signatur.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Jag var tvungen att be Tesla maila länken, hittar den INTE i mytesla, funderar om han mailat en gammal länk.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Om du klickar på din bil så dyker den upp!SR-71-BlackBird skrev:Jag var tvungen att be Tesla maila länken, hittar den INTE i mytesla, funderar om han mailat en gammal länk.
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Åh, det här var ju helt okay. Blir nog så illa tvungen att åtminstone knäcka tre referrals i det här programmet, ungarna hade ju älskat att få en egen Tesla 
En stor förbättring för oss som varit med ett tag är att vi nu kan se status på alla beställningar från tidigare referralprogram. Det har varit en stor frustration att inte veta hur många som levererats ännu, hur många som avbokat, och hur många som är i kö. Jag kan konstatera att jag faktiskt genom ett mirakel redan nått upp i tillräckligt många levererade för två uppsättningar Arachnids! Jag var nästan helt säker på att jag skulle åka på en avbeställning i försommarens program.
Kul också att kunna se namnen på de som beställt med ens länk. Hittar bl.a. en person vars restauranger här i Göteborg jag frekventerar ibland

En stor förbättring för oss som varit med ett tag är att vi nu kan se status på alla beställningar från tidigare referralprogram. Det har varit en stor frustration att inte veta hur många som levererats ännu, hur många som avbokat, och hur många som är i kö. Jag kan konstatera att jag faktiskt genom ett mirakel redan nått upp i tillräckligt många levererade för två uppsättningar Arachnids! Jag var nästan helt säker på att jag skulle åka på en avbeställning i försommarens program.
Kul också att kunna se namnen på de som beställt med ens länk. Hittar bl.a. en person vars restauranger här i Göteborg jag frekventerar ibland

Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Det är det den inte gör.Johnalm skrev:Om du klickar på din bil så dyker den upp!SR-71-BlackBird skrev:Jag var tvungen att be Tesla maila länken, hittar den INTE i mytesla, funderar om han mailat en gammal länk.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
På min står det utan inbördes kronologisk ordning: 0, 0, 0, 0, 0 och 0.danni skrev:En stor förbättring för oss som varit med ett tag är att vi nu kan se status på alla beställningar från tidigare referralprogram. Det har varit en stor frustration att inte veta hur många som levererats ännu, hur många som avbokat, och hur många som är i kö. Jag kan konstatera att jag faktiskt genom ett mirakel redan nått upp i tillräckligt många levererade för två uppsättningar Arachnids! Jag var nästan helt säker på att jag skulle åka på en avbeställning i försommarens program.)

Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Måste få tre värvningar, min son kommer älska mini-Sn
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Hehe, men du har ju inte varit med så länge heller! På min sida står det bl.a. ett namn som jag tror du skulle tycka är bekantJohnalm skrev:På min står det utan inbördes kronologisk ordning: 0, 0, 0, 0, 0 och 0.danni skrev:En stor förbättring för oss som varit med ett tag är att vi nu kan se status på alla beställningar från tidigare referralprogram. Det har varit en stor frustration att inte veta hur många som levererats ännu, hur många som avbokat, och hur många som är i kö. Jag kan konstatera att jag faktiskt genom ett mirakel redan nått upp i tillräckligt många levererade för två uppsättningar Arachnids! Jag var nästan helt säker på att jag skulle åka på en avbeställning i försommarens program.)

"Ägare kan värva upp till 8 vänner under programmets nuvarande fas, som löper från 16 januari till 15 mars 2017."AGCF skrev:Model 3-leveransevent. Intressant formulering för tidsoptimisterna. Det borde betyda att part 3 kommer att ske innan mars.
Jag tror ju på att det blir ett år mellan eventen. Så om referrals är klart den 15 mars, hinner man ju till event 3, den 21 mars.

Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
En viss Norrman kommer att få en gratisbil till då
En sån liten mini-Tesla skulle ju verkligen inte sitta fel iaf
(flirtsmiley till samtliga presumtiva köpare..........)
Först måste man alltså fixa till länken oxo såklart
(vilket jag inte gjort än)

En sån liten mini-Tesla skulle ju verkligen inte sitta fel iaf

Först måste man alltså fixa till länken oxo såklart

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
typiskt! jag ser att jag har haft flera referalls genom året, men som har blivit avbeställda
men känner inte igen namnet på någon
better luck this time

better luck this time

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Potentiellt sätt att försörja sig på för Björn Nyland helt klart 
Skulle inte han försöka sälja sin X och hoppas på att han kunde få en X istället för den S han vunnit, men med AP2?

Skulle inte han försöka sälja sin X och hoppas på att han kunde få en X istället för den S han vunnit, men med AP2?
Model Y LR AWD 2022
Jag har två värvningar från tidigare som jag inte har en aning om vem personerna i fråga är. Men trevligt iaf. 

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Häftigt med inbjudan till model 3 leveransevent. Borde kunna innebära att sista unvielen "part 3 " blir redan innan denna refferalperiod är slut.
"7+ Qualifying Referrals
Owners who make 7 qualifying referrals will receive an invitation for themselves and a guest to attend our Model 3 delivery event."
Känns som att det alltså kan bli ett sånt leveransevent redan till sommaren nån gång! Skulle vara sjukt häftigt om de verkligen kommer igång då. Musk har ju pratat om 100-200k model 3 redan i år :O
"7+ Qualifying Referrals
Owners who make 7 qualifying referrals will receive an invitation for themselves and a guest to attend our Model 3 delivery event."
Känns som att det alltså kan bli ett sånt leveransevent redan till sommaren nån gång! Skulle vara sjukt häftigt om de verkligen kommer igång då. Musk har ju pratat om 100-200k model 3 redan i år :O
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Inte för att de drabar mig men väldigt otydligt! Så vad menar de?apkungen skrev:Häftigt med inbjudan till model 3 leveransevent. Borde kunna innebära att sista unvielen "part 3 " blir redan innan denna refferalperiod är slut.
"7+ Qualifying Referrals
Rubriken säger:
"7+ Qualifying Referrals"
"Fler än 7 godkända rekommendationer..."
Det är stor skillnad mot brödtexten som säger:
"Owners who make 7 qualifying referrals"
"Ägare som gör 7 kvalificerande värvningar..."
Räcker det med 7 eller skall det till 8 ref. innan det blir inbludan till eventet?
Tesla Model Y
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
De har luddat till sig med översättningarna exakt likadant förut. Det är sju som gäller.gellerstam skrev:Inte för att de drabar mig men väldigt otydligt! Så vad menar de?apkungen skrev:Häftigt med inbjudan till model 3 leveransevent. Borde kunna innebära att sista unvielen "part 3 " blir redan innan denna refferalperiod är slut.
"7+ Qualifying Referrals
Rubriken säger:
"7+ Qualifying Referrals"
"Fler än 7 godkända rekommendationer..."
Det är stor skillnad mot brödtexten som säger:
"Owners who make 7 qualifying referrals"
"Ägare som gör 7 kvalificerande värvningar..."
Räcker det med 7 eller skall det till 8 ref. innan det blir inbludan till eventet?
Yes, even tho no more supercharging, great to Elon still offering the referral discount - click this link to save 8.000kr (Sweden), £750 U.K., $1,000 in USA http://---
New member at the forum? I assume you are merely spreading your link at all forums you can find? Nice tryXcellent skrev:Yes, even tho no more supercharging, great to Elon still offering the referral discount - click this link to save 8.000kr (Sweden), £750 U.K., $1,000 in USA http://---

Model 3-24/Polestar 3-24
Någon som vill ha en beige key-fob?
och/eller nogon form av oversized plånbok...
Tesla fick för sig att skicka ut extra grejer som jag inte har användning för.
Skickas till någon intresserad, om sådan finns. Kostnadsfritt för mottagaren.
Skickas helst inom Sverige i billigast möjliga kuvert. *såld* eller ja...
Skickas helst inom Sverige i billigast möjliga kuvert. *såld* eller ja...
Senast redigerad av Zoidberg, redigerad totalt 1 gånger.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Kört Tesla sedan feb. 2015
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Tar gärna emot.Zoidberg skrev:Någon som vill ha en beige key-fob?
Skickas helst inom Sverige i billigast möjliga kuvert.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning