...eller varför är det sån stiltje på forumet? Kanske för att det är vackert väder för första gången på länge och att det lördag. Det verkar som att de flesta har mycket bättre med tid att hänga på forumet på arbetstid...
...så jag kanske också ska gå och ägna mig åt mitt eget liv, hur ynkligt och patetiskt det än verkar te sig...
...eller varför är det sån stiltje på forumet? Kanske för att det är vackert väder för första gången på länge och att det lördag. Det verkar som att de flesta har mycket bättre med tid att hänga på forumet på arbetstid...
...så jag kanske också ska gå och ägna mig åt mitt eget liv, hur ynkligt och patetiskt det än verkar te sig...
Nej, häng här du. Jag brukar också hänga här på vardagar men nu måste jag faktiskt jobba snart och jobba hela nästa vecka på vardagarna också. Kommer inte se bra ut för mig här...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Eller jobbar alla på helgerna med tanke på den låga aktiviteten här För det kan väl inte vara så att alla inlägg skrivs på arbetstid under vardagarna?
Efter en skön löptur med yngsta dottern (17år) ska jag ge mig ut i trädgården nu. Kanske Teslan får lite vax på sig innan vintern också...
Nu har det bättrat sig lite! Trodde ändå att lanseringen i natt skulle generera lite högre aktivitet här på forumet.
Förlåt en som vart ute i skogen en vecka-vad hände inatt?
Jag hade också missat det initialt. Var tvungen att leta upp det fort som fanken när jag läste här att nånting hade lanserats. Nu kan jag ju erkänna, för du var först.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Tyvärr kunde jag inte delta på forumet igår, eftersom jag tvättade bilen.
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Jag vilar inför en tripp på 110 mil imorgon. Borde klara mig med 4 stopp. Ska bli kul.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Det kom aldrig något ljud-ägg till X?
Tänkte på något liknande de hade på uppvisningen.