Tycker jag känner igen funktionen...
Nya MB E-klass kommer med autopilot
Moderator: Redaktion
Nya MB E-klass kommer med autopilot
Model YP 2024
Reservation Cybertruck Trimotor
Reservation Cybertruck Trimotor
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Re: Nya MB E-klass kommer med autopilot
Autoliv levererar systemet enligt uppgift. Svenskt m.a.o.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
De flesta funktioner låter precis som teslas
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Noterade idag att bilen saktade ner till 70 km/h när jag låg med 90 km/h på fartkontrollen och vägen svängde mycket. (80 hastighetsbegränsning)
Känns som Tesla har greppet om det här redan. Hade några "HJÄLP" första dagen, men inte varit med om det sedan dess. Känns som det funkar väldigt bra.
Känns som Tesla har greppet om det här redan. Hade några "HJÄLP" första dagen, men inte varit med om det sedan dess. Känns som det funkar väldigt bra.
Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
Jaha, men då återstår bara lite modern framdrivning av den fina Mercan också. Annars är den ju inte modern alls!
Gotta love när tyskar försöker prata engelska
Gotta love när tyskar försöker prata engelska
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Även utan autopilot så begränsar farthållaren farten i kurvor, i alla fall fartökningen, märkte det senaste idag på en motorvägspåfart när jag gjorde "resume" på farthållaren (som var inställd på 120) så accelererade bilen inte inte upp till 120 förrän i slutet på påfarten när vägen rätade ut sig.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Model 3 Performance 2022
mahulkp skrev:
Detta har jag i min Mercedes som jag köpte för 1,5 år sedan, så det är inget nytt, nytt i E-klass men har funnits till S-klass sedan den nya modellen kom hösten 2013.