Precis hämtat ut min nya Y.
Är detta vad jag ska förvänta mig eller kommer det bli skarpare framöver?
Sökfunktionen hänger sig så jag hittar inte tråden/trådarna
Det där verkar väl vara ”normal” prestanda.
ps. du har en uppdatering som vill laddas ned. du behöver wifi till det.
Tack, kommer ta ett tag att backa då man slentrian mässigt lyssnat på pipet och litat på sensorerna
Det är fortfarande pip och STOPP text på skärmen om du hade kört in lite till. Bara cm räknaren som saknas, och hur stor nytta har man av den egentligen, den slutar på 40 cm.
Tack, kommer ta ett tag att backa då man slentrian mässigt lyssnat på pipet och litat på sensorerna
Det är fortfarande pip och STOPP text på skärmen om du hade kört in lite till. Bara cm räknaren som saknas, och hur stor nytta har man av den egentligen, den slutar på 40 cm.
Ahh ok. Blir lite nervös när jag kom nära vid backning och inte fick info.
Ahh ok. Blir lite nervös när jag kom nära vid backning och inte fick info.
Lita inte på den, det är lite en referens men inte som sensorer
När man tog bort parkeringssensorerna gick det från ett fungerande system man kunde lita på till ett skämt.
Det har blivit mycket mindre dåligt men eftersom man inte riktigt kan lita på det man ser så är det som sämst när man behöver det som bäst. Ibland piper det mer än 0.5 meter ifrån men ibland piper det inte alls (eller när man redan kört in i saker).
Det blir dock sakta bättre så det är bara vänta 10 år….