Vill bara skriva en positiv sak.
Var tvungen att beställa 4 nya navkapslar till mina 21" Überturbinefälgar. Gick in i appen och beställde.
Fick offert på 204 kr för 4 stycken.
Väl på plats var personalen tvungna att dubbelkolla priset, men det verkade stämma.
Otroligt billigt!
Tips är att inte köpa från andra sidor (jag har tidigare beställt 1 navkapsel till Induction från annan sida. Den kostade 500 kr.)
Kolla med Tesla först.
Förvånad över Teslas pris!
Moderator: Redaktion
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Re: Förvånad över Teslas pris!
Volkswagen c/o hade troligtvis tagit 2040krbig-olle skrev: ↑13 nov 2024 09:47Vill bara skriva en positiv sak.
Var tvungen att beställa 4 nya navkapslar till mina 21" Überturbinefälgar. Gick in i appen och beställde.
Väl på plats var personalen tvungna att dubbelkolla priset, men det verkade stämma.
Otroligt billigt!
Tips är att inte köpa från andra sidor (jag har tidigare beställt 1 navkapsel till Induction från annan sida. Den kostade 500 kr.)
Kolla med Tesla först.
3P 2019 / SP 2023 / YP 23/24 / SigenStor 14,8kWp 24kWh /
Audi tog drygt 1300 för en(1) låshylsa till fälgarna, sådana man ser hinkvis hos däckbytarfirmorna.
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
-
VW säljer väl bara navkapslar till sina plåtfälgar. 2040 låter saftigt. Skulle gissa på typ en tusing, men jag kan så klart ha fel…Tellus skrev: ↑13 nov 2024 10:51Volkswagen c/o hade troligtvis tagit 2040krbig-olle skrev: ↑13 nov 2024 09:47Vill bara skriva en positiv sak.
Otroligt billigt!
Kolla med Tesla först.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Hej!
Jag hittade de inte i appen, utan försökte beskriva i ord vad jag ville beställa. Man går in i Service-menyn i appen, väljer Däck och hjul, och sedan "Övrigt". Där kan man skriva.
Jag fick svar i appen som sa att "kostnaden för 4 st är 204 kr, vill ni gå vidare med beställningen återkom i chatten."
Varpå jag skrev:
Tack. Beställer gärna, men bara så att jag är säker. Det är den lösa kåpan som man sätter i mitten av fälgen som jag beställer 4 av?
Svar från Tesla:
Ja, det är helt korrekt. De finns på plats på SC i Malmö den 25/10.
Med vänlig hälsning, Olle
Jag hittade de inte i appen, utan försökte beskriva i ord vad jag ville beställa. Man går in i Service-menyn i appen, väljer Däck och hjul, och sedan "Övrigt". Där kan man skriva.
Jag fick svar i appen som sa att "kostnaden för 4 st är 204 kr, vill ni gå vidare med beställningen återkom i chatten."
Varpå jag skrev:
Tack. Beställer gärna, men bara så att jag är säker. Det är den lösa kåpan som man sätter i mitten av fälgen som jag beställer 4 av?
Svar från Tesla:
Ja, det är helt korrekt. De finns på plats på SC i Malmö den 25/10.
Med vänlig hälsning, Olle
Ägare av en Tesla model Y LR, midnight silver metallic, 20 tum fälg